NWO onthullingen Deel 5: Onderwijs, religie, de bijbel, … boeken worden veranderd.


Keywords: Nieuwe Wereld Orde – Verandering – Manipulatie – Onderwijs – Overbodige mensen.

ONDERWIJS ALS EEN INSTRUMENT OM PUBERTEIT EN DE EVOLUTIE TE VERSNELLEN

    Ergens hierbinnen was er ook iets over het versnellen van het begin van de puberteit. En dit werd gezegd in verband met gezondheid, en later in verband met het onderwijs, en verbinding maken met het proces van evolutionaire verandering versnellen. Er was een verklaring dat “we denken de evolutie te kunnen pushen, sneller en in de richting die we willen dat het gaat. “Ik herinner dit alleen als een algemene verklaring. Ik kan me niet herinneren of er nog meer details werden gegeven.

HET VERMENGEN VAN ALLE RELIGIES … DE OUDE RELIGIES ZULLEN MOETEN GAAN

    Een ander onderwerp van discussie was religie. Dit is een uitgesproken atheïst die spreekt. En hij zei: “Religie is niet per se slecht, veel mensen lijken het nodig te hebben, religie, met zijn mysteries en rituelen – dus zullen ze religie hebben. Maar de Grote religies van vandaag moeten worden veranderd omdat ze niet compatibel zijn met de veranderingen die komen. De oude religies zullen moeten gaan. Vooral het christendom. Als de rooms-katholieke kerk eenmaal is neergehaald, zal de rest van het christendom dat doen, ze volgen eenvoudig. Dan kan een nieuwe religie worden aanvaard voor gebruik over de hele wereld. Het zal iets van alle oude religies bevatten om het gemakkelijker te maken voor mensen om het te accepteren en zich er thuis in te voelen. De meeste mensen zullen niet te bezorgd zijn met religie. Ze zullen beseffen dat ze het niet nodig hebben.

DE BIJBEL VERANDEREN DOOR HERZIENINGEN VAN SLEUTELWOORDEN

    Om dit te doen, zal de Bijbel worden veranderd. Hij zal herschreven worden om te passen binnen de nieuwe religie. Geleidelijk aan worden sleutelwoorden vervangen door nieuwe woorden verschillende nuances van de betekenis. Dan kan de betekenis van het nieuwe woord zijn dicht bij het oude woord – en naarmate de tijd vordert, andere betekenis tonen en daarvan kan worden benadrukt. en geleidelijk werd dat woord vervangen door een ander woord. “Ik weet niet of ik dat duidelijk maak. Maar het idee is dat alles erin zit. De Schrift hoeft niet herschreven te worden, alleen sleutelwoorden worden vervangen door andere woorden. En de variabiliteit in betekenis aan elk woord kan worden gebruikt als een hulpmiddel om het te veranderen bij de hele betekenis van de Schrift, en maak het daarom aanvaardbaar voor deze nieuwe religie. De meeste mensen zullen het verschil niet weten; en dit was nog een van de keer dat hij zei: “de weinigen die het verschil opmerken zullen niet genoeg zijn om er toe doen.”

“DE KERKEN ZULLEN ONS HELPEN!”

    Daarna volgde een van de meest verrassende uitspraken van de gehele presentatie: Hij zei: “Sommigen van jullie denken waarschijnlijk dat de kerken er niet voor zullen gaan. “En hij ging verder met te zeggen,” de kerken zullen ons helpen! “Er was geen uitleg hierover, het was onduidelijk wat hij in gedachten had toen hij zei: “de kerken zullen ons helpen! “Achteraf denk ik dat sommigen van ons misschien nu kunnen begrijpen wat hij bedoelde op dat moment. Ik herinner me alleen maar te denken, “nee zij niet! “en zich de woorden van onze Heer herinnerend, waar hij tegen Petrus zei:” Gij zijt Petrus en op deze rots zal ik mijn kerk bouwen, en poorten van de hel zullen niet zegevieren ertegen. “Dus … ja, sommige mensen in de kerken kunnen misschien helpen de daaropvolgende 20 jaar hebben we gezien hoe sommige mensen in kerken hebben geholpen. Maar hij weet ook dat de woorden van onze Heer zullen bestaan, en de poorten van de hel niet prevaleren.

HERSTRUCTURERING VAN HET ONDERWIJS ALS INSTRUMENT VAN INDOCTRINATIE

    Een ander onderwerp van discussie was onderwijs. En een van de dingen; in verbinding met het onderwijs die onthoudt in contact te komen met waar hij over sprak, religie was naast het veranderen van de Bijbel ook dat de klassiekers in de Literatuur zou worden veranderd. Ik meen me te herinneren dat de geschriften van Mark Twain zijn gegeven als een voorbeeld. Maar hij zei, de toevallige lezer die een herziene versie van een classic zou zelfs nooit vermoeden dat er enige verandering was. En iemand die dat zou doen moet woord voor woord doornemen om zelfs te herkennen dat er iets is veranderd is aan deze klassiekers, de veranderingen zouden zo subtiel zijn. Maar de veranderingen zouden zoals ze worden om de aanvaardbaarheid van het nieuwe systeem te bevorderen.

MEER TIJD IN SCHOLEN, MAAR ZE “ZOUDEN ALLES NIET MOGEN LEREN.”

    Wat betreft het onderwijs, gaf hij aan dat kinderen meer tijd zouden doorbrengen in de scholen, maar op veel scholen zouden ze niets leren. Ze zullen er wat dingen leren, maar niet zoveel als vroeger. Betere scholen in betere gebieden met betere mensen – hun kinderen zullen meer leren. In de betere scholen zou het leren zijn versneld. En dit is een andere tijd waarin hij zei: “We denken dat we de evolutie kunnen pushen. “Door kinderen te pushen om meer te leren leek hij hun te suggereren zouden hersenen evolueren, dat hun nageslacht zou evolueren .. een soort van de evolutie duwen … waar kinderen op een jongere leeftijd zouden leren en intelligenter zouden zijn. Zoals dit duwen hun fysiologie zou veranderen. Over het algemeen zou scholing langdurig zijn. Dit betekende een voortzetting van het schooljaar. Ik weet niet zeker wat hij zei over een lange schooldag, ik herinner me dat hij zei dat school gepland was de hele zomer door, dat de zomervakantie tot het verleden behoort. Niet alleen voor de scholen, maar ook om andere redenen. Mensen zouden beginnen te denken in vakantietijden het hele jaar door, niet alleen in de zomer. Voor de meeste mensen zou het langer duren om hun opleiding te voltooien. Om te krijgen wat oorspronkelijk een bachelor-programma was zou nu geavanceerde graden en meer scholing vereisen. Zodat veel schooltijd gewoon tijdverlies zou zijn.

Goede scholen zouden meer competitief worden. Studenten zouden op jongere leeftijd moeten beslissen wat ze zouden willen studeren en vroeg op pad gaan, als ze zich zouden kwalificeren. Het zou moeilijker zijn om te veranderen naar een ander vakgebied als je eenmaal bent begonnen. Studies zouden zijn geconcentreerd in veel grotere diepte, maar versmald. U zou geen toegang hebben tot materiaal op andere gebieden, buiten je eigen studiegebied, zonder goedkeuring. Deze lijkt meer te zijn .. waar hij sprak over beperkte toegang tot andere velden .. Ik lijk me te herinneren dat alles meer op het college-niveau was. middelbare school en universiteit niveau misschien. Mensen zouden zeer gespecialiseerd zijn in hun eigen vakgebied. Maar ze zullen geen brede opleiding kunnen krijgen en zullen niet kunnen begrijpen wat is er in het algemeen aan de hand is.

CONTROLEREN WIE TOEGANG HEEFT TOT INFORMATIE

    Hij had het al over computers in het onderwijs, en op dat moment zei hij, iemand die computertoegang wilde, of toegang tot boeken die niet direct gerelateerd waren aan hun studiegebied zou een zeer goede reden moeten hebben om dat te doen. Anders zou toegang worden geweigerd.

SCHOLEN ALS KNOOPPUNT VAN DE GEMEENSCHAP

    Een andere invalshoek was dat de scholen belangrijker zouden worden in het totale leven van mensen. Kinderen zouden naast hun opleiding deel moeten gaan nemen aan activiteiten tenzij ze zich volledig uit willen sluiten. Maar spontaan activiteiten onder kinderen .. het ding dat in me opkwam toen ik hoorde dat was dit – zand veel voetbal en honkbalteams die we ook hadden als opgroeiden kinderen. Ik zei dat de kinderen bijna alle activiteiten buiten school wilden hebben maar gedwongen om ze op school te krijgen. Er zouden daarbuiten weinig kansen zijn. Nu de toegenomen druk van het versnelde opleidingsprogramma, de versnelde eisen, waar kinderen zouden voelen dat ze deel van uit moesten uitmaken van een of andere sport club of een activiteit op school – deze druk die hij herkende zou voor sommigen studenten zorgen voor een burn-out. Hij zei. “de slimste zullen leren hoe daar mee om te gaan met de druk en om te overleven. Er zal wat hulp beschikbaar zijn voor studenten in het omgaan met stress, maar de ongeschikte zal het niet kunnen redden. Ze gaan dan verder met andere dingen. “In dit verband en later in verband met drugs misbruik en alcoholmisbruik gaf hij aan dat psychiatrische hulpverlening zou helpen en nam dramatisch toe. In al het streven naar prestatie werd het erkend dat veel mensen hulp nodig hebben, en de mensen die het waard zijn, zouden in staat zijn om die hulp te accepteren en ervan te profiteren, en nog steeds superpresteerders zijn. Diegene die het niet hadden gered, en daarom een ​​beetje overbodig waren – zijn “vervangbaar”. Ik denk dat het woord is dat ik wil. Onderwijs zou levenslang plaats vinden. Volwassenen zouden naar school gaan. Er zal altijd nieuwe informatie zijn die volwassenen moeten krijgen, moeten bijhouden. Als je het niet meer bij kunt houden, ben je te te oud. Dit was een andere manier om oudere mensen te laten weten dat het tijd was om te gaan en neem dan de overlijdens pil. Als je te moe was om onderwijs te volgen, of je werd te oud om nieuwe informatie te leren, dan was dit een signaal – je begint je voor te bereiden en je klaar te maken om een ‘stapje’ opzij te gaan.

  • … wordt vervolgd, …
  • – Populatie controle
  • – Toestemming om kinderen te krijgen
  • – Seks promotie zonder het doel op voortplanting
  • – Conceptie middelen voor iedereen
  • – Seks voorlichting als doel voor de wereldregering
  • – Abortus tegen overbevolking
  • – Homoseksualiteit aanmoedigen
  • – Het belang van familiebanden verminderen
  • – Euthanasie en de levenseinde pil
  • – Gelimiteerde toegang tot gezondheidszorg
  • – Over medicatie bevorderen
  • – Eliminatie van prive dokters
  • – Nieuwe ziektes introduceren
  • – Kanker genezing onderdrukken
  • – Hartziektes als vorm van moord
  • – Onderwijs als instrument om de pubertijd te versnellen
  • – Samensmelting van alle religies
  • – Het veranderen van de bijbel
  • – Het herstructureren van het onderwijs als indoctrinatie
  • – Meer schooltijd zonder inhoudelijk onderwijs
  • – Controle wie de toegang heeft tot informatie
  • – Wetten veranderen
  • – Verslavende middelen (Drugs) aanmoedigen
  • – Veiligheid verminderen
  • – Criminaliteit om de samenleving te managen
  • – Economieën en bevolkingen verplaatsen (sociale roots verstoren)
  • – Seks en geweld via entertainment
  • – Reis restricties via geïmplanteerde ID
  • – Voedingscontrole (E nummers – GMO)
  • – Weer controle
  • – Mensenkennis, bepaal hoe mensen zullen reageren
  • – Vervalsen van wetenschappelijk onderzoek
  • – Terrorisme
  • – Financiële controle
  • – Bewaking via ID, telefoon, computer en TV camera’s
  • – Totalitaire controle

Het bovenstaande script komt voort uit de: 
New Order Of Barbarians [remaster] tapes 1 to 3


Nu je toch hier bent …
… Wil ik een kleine gunst aan je vragen. Regering denktanks werken samen met Facebook, Google, YouTube, Twitter en anderen om onafhankelijk denken en kritiek op overheden en grote bedrijven te censureren, en het resultaat is catastrofaal voor de onafhankelijke media. In 2019 zijn de teugels weer dramatisch verder aangehaald. ‘JIJ“, … bent dus nog de enige die websites als deze onder de aandacht kan brengen van nieuwe lezers.

– Henk