Wereldwijde ‘Staatsgreep’ 4 jaar ‘zichtbare’ dictatuur
Van een STOP op het dashboard tot een onverwachte STOP op de snelweg in Frankrijk.
Op telegram post ik voor Gedachtenvoer en ChemtrailProtest volg ons / mij daar
https://t.me/gedachtenvoerartikelen
https://t.me/ChemtrailProtest
Dat rode licht was dicht bij ons logeeradres in Nederland. Ik dacht, kijk morgen wel en rijd dan naar de garage, het was al na zevenen. In de ochtend was de STOP +/- melding weg. Ik rij wel naar de bedrijfswagen dealer in Oosterhout, een vertrouwd adres voor mij. Inmiddels was de STOP melding weer aan.
Bij de garage zei men, ik zag je het terrein oprijden. Het antwoord is ‘nee’, de Franse bedrijfswagens hebben een ander computer-uitlees-systeem. Van de Mossel kan dat wel maar die hebben het druk. Ik ken nog een kleine dealer in Nieuwendijk die je kan helpen. Daar aangekomen was het antwoord; “Jij hebt geluk. “Hoezo” Hij doet het nu niet meer, dus je hoefde niet hierheen te lopen. Dat was op donderdag en woensdag de daarop volgende week was de auto weer klaar, nieuwe dynamo, on 18.00 uur in de avond.
We besloten gelijk te gaan rijden, zaterdag kwam men immers grondwerkzaamheden verrichten op de tuin met een kraantje voor de nieuwe piramide kas, en ik moest nog wat voorwerk verrichten. De radio gaf voor België en Frankrijk code oranje af. Als koerier had ik jaren ervaring tot wel 5.000 km per week en + 400.000 km in 4 jaar tijd met mijn vorige bus.
Rond Charleroi krijg je op de slechte wegen al snel het gevaar op aquaplaning als het water in de vrachtwagen sporen blijft staan en aan de zijde van de weg waar het water van de helling afstoomt. Ga je dan net iets over de midden streep rijden dan is dat geen probleem en niet harder dan 70 / 80 km per uur.
Eenmaal in Frankrijk rij je weer op een prachtige snelweg met nul spoorvorming. Het regende al die tijd met nu en dan een stevige bui. Het asfalt was zwart en het verschil tussen regen en een plas is dan wat lastiger in te schatten. We reden zoveel mogelijk met groot licht en de breedstralers aan. De wegen zijn daar glooiend met vloeiende hellingen waar we reden. Ik was de voorste van aan aantal auto’s achter mij. Plots raakten we water met een snelheid van 90km per uur, en zo bleek even later zeker 20 cm diep over de volle breedte van de weg en zo’n 30 meter lang. We schoten onbestuurbaar de berm in tegen een taluud. De auto’s achter mij zag ik stapvoets voorbij rijden in mijn spiegel en de voorste stopte na het water ballet. In afwachting of we hulp nodig hadden.
Ik starte de auto en het lukte achteruit te rijden. In de berm moest ik nog wat heen en weer jutters maar ik kwam weer met alle wielen op het asfalt. Uitstappen was geen optie want er was weer een lokale wolkbreuk. Ik maakte wat heftige slinger bewegingen met de auto om te voelen en horen of de auto veilig kon rijden en we gingen weer door met een gangetje van 70 en werden door iedereen ingehaald inclusief vrachtwagens. Bij ‘Aire des Ardennes Woinic’ onze vaste rustplaats besloten we te stoppen en te wachten tot het weer droog was.
De nummerplaat moest opnieuw vastgezet worden en er zat een klein gat van 20×20 in de stroomlijn plaat vooraan onder de auto. Dat was de enige schade, omdat er geen vangrail stond op die plaats. De radiator was op een haar na gemist.
Nadien denk je nog even na, ik zat te luisteren al die tijd naar de Belgische radio en na de code oranje net na 19.00 uur hadden we tot het ongeluk op 22.30 uur geen enkele waarschuwing gehoord terwijl ik de gesprekken bewust zat te volgen over de menselijke omgangsvormen in onze moderne tijd op de BRT en nadien overschakelde naar Classic 21 en weer later naar de Franse radio waar ik een waarschuwing voor het weer best kan volgen. Maar die kwamen er niet.
Zo’n bak water plotseling en plaatselijk zijn ook niet te voorspellen, een van de bijwerkingen van de kunstmatige weer modificatie. Dat is bekend en zeg niet; ‘dat zien we altijd al in het weer’. Ja duh, … weer modificatie vindt al je hele leven plaats, niemand weet nog wat er ooit normaal was.
Weer modificatie vindt nu op grote schaal plaats in America waar de orkanen gebieden teisteren die nodig zijn voor het winnen van lithium, waar BlackRock al aankopen heeft gedaan en de locale bevolking de ontwikkeling van de mijnen tegen hielden. Eh Voilà, zeggen ze in Frankrijk. Alle puzzelstukjes vallen op zijn plaats.
–REGEN EXPERIMENT–
Op 15 augustus 1952 werd het dorpje Lynmouth in Devon getroffen door een van de ergste overstromingen ooit in Groot-Brittannië. Vijfendertig mensen kwamen om toen een stortvloed van 90 miljoen ton water en duizenden tonnen rotsblokken van het verzadigde Exmoor het dorp in stroomde en huizen, bruggen, winkels en hotels verwoestte.
De ramp werd officieel “de hand van God” genoemd, maar nieuw bewijs uit eerder geheime regeringsdossiers suggereert dat een team van internationale wetenschappers die samenwerkten met de RAF in dezelfde week in het zuiden van Groot-Brittannië experimenteerden met kunstmatige regenproductie en mogelijk hierbij betrokken waren.
Bericht delen: Bericht delen op je eigen website of blog.
Graag, zo werkt het, …
Hoe vertel je gevaccineerden dat ze mogelijk gevaar lopen [?] Eigenlijk niet belangrijk, als je het maar verteld, als de dokter, media en overheid hun taak verzaken moeten wij het doen om een rein geweten te houden !! Daar gaat onderstaande liedje over !! Start a revolution in your heart.
Mijn oude protestliedje uit 2010 maar eigenlijk voor -NU- geschreven:
Hope Comes In The Dark – River Zydeco Band feat Me Myself and I
Bij elke website zou je bij het eerste bezoek moeten kijken wie de schrijver is en wat hem motiveert om dit te doen, mag ik je uitnodigen om even te kijken met wie je te maken hebt, of je een klik hebt met mij. Uitzoeken of je dezelfde visie hebt? – Over mij: Statement, visie en doel | Nieuw op gedachtenvoer [?], ik heb alle belangrijke artikelen in de spotlight gezet op deze ‘uitgelicht‘ pagina. Begin hier je zoektocht naar het leven buiten de Matrix.
Nu je toch hier bent, …
– Henk
… Wil ik een kleine gunst aan je vragen. Regering denktanks werken samen met Facebook, Google, YouTube, en anderen om onafhankelijk denken en kritiek op overheden en grote bedrijven te censureren, en het resultaat is catastrofaal voor de onafhankelijke media. In 2019 zijn de teugels weer dramatisch verder aangehaald. ‘JIJ“, … bent dus nog de enige die websites als deze onder de aandacht kan brengen van nieuwe lezers.