Communistische motieven domineren vaccinatiepropaganda


Wereldwijde ‘Staatsgreep’ Coup Du Monde 3 jaar ‘zichtbare’ dictatuur + dag #229


De gestileerde kunst op deze poster is een knieval voor de communistische propaganda uit het Sovjettijdperk en China. Het dragen van een mondkapjes wordt geassocieerd met de industriële kledij die gedragen werd tijdens de vierjarige economische plannen van de centrale comités van weleer. Let op de zelfverzekerde houding met de handen op de heupen en het feit dat de vrouw de hele wereldbol in haar linkerhand houdt, als een basketbal. Misschien is wereldheerschappij wel waar we hierin zullen slagen, schrijft druthers.net.



Covid propagandaposters herhalen motieven uit het Sovjettijdperk die suggereren dat de gebruikelijke verdachten achter deze nieuwste poging zitten om de mensheid tot slaaf te maken en te vernietigen.

Je ziet het pas als je het door hebt

Zoals ik al suggereerde in eerdere artikelen zoals 

Zonder een schot te lossen: medische tirannie en de opkomst van het Vierde Rijk,” …

.. keerde het totalitarisme in 2020 in de wereld terug op een manier die niet meer is vertoond sinds de opkomst van het IJzeren Gordijn in het Europa van de Koude Oorlog.

Geen land is veilig: 179 landen hebben ingestemd met de plannen van bovenaf van de kliek in Davos, het Wereld Economisch Forum (WEF), de VN en een alfabeth groep van agentschappen en NGO’s, waaronder de WHO, CDC, IMF, om een technocratie of een door AI gecontroleerd managementsysteem op te leggen aan de menselijke samenleving, in plaats van natiestaten.

Hierdoor zullen kleine bedrijven, traditionele scholen, plaatselijke dokters, familieboerderijen — en zelfs privé-eigendom en gewoonterechtelijke rechten — vervangen worden door een Black Mirror maatschappij waarin digitale schermen alomtegenwoordig zullen zijn, samen met in het lab gekweekt vlees en GMO’s, sensoren, gezichtsherkenning camera’s, sociale kredietscores, monitoringsystemen, vaccinpaspoorten en digitale ID’s, satellieten, obligatieprogramma’s voor menselijk kapitaal, enzovoort. Implantaten en hersenmachine-interfaces zouden ons zelfs naar een transhumanistische (lees: eugenetische) toekomst kunnen leiden die het begrip “mens” zelf op de helling kan zetten.

Meer dan een jaar lang hebben mensen de social media opgeluisterd met memes en links naar artikelen en video’s over de lockdowns, mondkapjes en sociale distantiëring, en de komende Orwelliaanse dystopie; het is de hoogste tijd dat we de visuele dimensie van de propaganda deconstrueren. De huidige globalistische overname en herstructurering van de wereldeconomie heeft een specifiek uiterlijk of esthetiek; we moeten de betoverende kracht ervan door kritisch bewustzijn ontmantelen. 

Zoals we aan de hand van een paar voorbeelden zullen zien, speelt het uiterlijk van de tirannie een cruciale rol bij de fabricage van onze instemming.

Voorbeelden (zie de vele afbeelding bij het bron artikel)

1. Deze affiche op een bushokje is in lokale talen in vele landen verschenen, waaronder het Verenigd Koninkrijk en Spanje. De cartooneske weergave van de vrouw is typisch voor wat we de “Davos”-posterstijl zouden kunnen noemen, met vlakke effen kleuren, gestileerde gelaatstrekken, een vrouw van onbestemde etniciteit, en tekst die aanzet tot sociale verbanning van iedereen die de bevelen niet opvolgt. Uitspraken zoals die in het rechter benedenpaneel, dat zij “denkt dat zij beter is dan alle anderen”, kunnen zelfs aanzetten tot geweld.

2. De Davos-stijl wordt wereldwijd gebruikt door agentschappen als de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en het Amerikaanse Center for Disease Control (CDC). De portretpictogrammen geven verschillende leeftijden, geslachten en etniciteiten weer, maar merk op dat niemand een gezicht heeft. De mensheid wordt geïnfantiliseerd en geanonimiseerd, en naar een giga gemificeerde, token-achtige economie geleid waarin mensen “digitale tweelingen” zullen hebben. De zachte pastelkleuren leiden ons af van de invoering van een tweeklassenmaatschappij. De tekst over “het beschermen van anderen” moedigt aan tot deugdzaamheid signalering en het aan de schandpaal nagelen van degenen die weigeren of geen mondkapjes kunnen dragen of wier streven naar rechten en vrijheden “egoïstisch” is. Er wordt geen aandacht besteed aan het feit dat mondkapjes ziekten niet voorkomen en dat ze in feite schadelijk zijn voor de drager.

3. Nog een voorbeeld van de “Davos”-stijl, weer met gezichtsloze gezichten en in dit geval een moeder met zuurstofgebrek die haar baby borstvoeding geeft. Haar bruine huid suggereert raciale inclusiviteit en een kosmopolitische wereld, maar let op de subtiele boodschap dat het dragen van een masker net zo natuurlijk is als borstvoeding geven. Dit gaat allemaal over normalisatie. Merk op dat zelfs mensen die twee injecties hebben genomen niet bij hun pasgeboren kinderen mogen komen, omdat ze nog steeds COVID-19 kunnen overdragen (zo is ons verteld). Een heel andere realiteit dan deze poster. 

4. De gestileerde vormgeving van onderstaande affiche doet denken aan de Sovjettijd en de Chinese communistische propaganda. Het dragen van een mondkapje wordt geassocieerd met de industriële kledij die gedragen werd tijdens de vierjarige economische plannen van de centrale comités van weleer. Let op de zelfverzekerde houding met de handen op de heupen en het feit dat de vrouw de hele wereldbol in haar linkerhand houdt, als een basketbal. Misschien is wereldheerschappij datgene waar we hierin zullen slagen.

5. Deze poster is een riff op de vintage Rosie the Riveter iconografie van de Tweede Wereldoorlog bekendheid, in dit geval toont zowel een vrouwelijke als een mannelijke arbeider buigen hun biceps en herinnert aan de “can do” houding van eerdere oorlog inspanningen waarin vrouwen (vooral) werkte in fabrieken waar ze vliegtuigen en tanks bouwden terwijl de mannen overzee vochten. Dit associeert onbewust het nemen van de injecties en het naleven van de gezondheidsvoorschriften van de overheid met heldendom, kracht en gemeenschapsdienst, en leidt het publiek af van de risico’s van wat ongeteste, niet-goedgekeurde & gevaarlijke experimentele gentherapieën zijn, waarbij zelfs kinderen zo jong als 12 met gratis ijs worden aangemoedigd om ze te nemen.

6. Geen blik op de globalistische propaganda zou compleet zijn zonder dat kleine blonde meisje in vlechtjes – een cliché uit de fascistische bewegingen van de jaren 1930 – een die wordt uitgebuit in wat de Canadese milieuactivist Cory Morningstar de “fabricage van Greta Thunberg” noemt. De onschuldige blik van het jonge meisje is niet alleen gericht op raszuiverheid, maar ook op hoop voor de toekomst. De eugenetici die momenteel een gevaarlijke spike-eiwit technologie inzetten via injectiespuiten, gebruiken Thunberg ’s persona als de “stem van de jeugd” om een klimaatverandering ideologie te promoten die zal worden gebruikt om verdere lockdowns en aanvallen op burgerlijke vrijheden te rechtvaardigen (ondanks het feit dat de aarde in feite afkoelt nu we een Grand Solar Minimum ingaan), en uiteindelijk de ontvolking van de planeet.

De volgende “grote pandemie”: Publiek wordt nu al schrik aangejaagd met astronomische sterftecijfers

7. De nu beruchte WEF-afbeelding van een jonge man die het leven viert in een toekomst van de Nieuwe Wereldorde. Zijn warrige haar en baard geven die internationale etnische sfeer weer, hoewel hij voldoende bleek is om dubbelzinnig te blijven. Hij ziet eruit alsof hij afkomstig zou kunnen zijn uit de Gazastrook – het globalistische model voor de hele planeet – waar de mensen niets bezitten, maar zeker niet gelukkig zijn.

We hebben hier slechts een paar voorbeelden aangestipt uit het enorme arsenaal aan propaganda iconografie dat momenteel wereldwijd te zien is. Deze voorbeelden en onze analyse moeten u in staat stellen de verschillende manieren te doorzien waarop de voorstanders van de zogeheten Great Reset ons manipuleren met beelden en subtiele signalen. We moeten ons net zo goed tegen deze geestvirussen inenten als tegen elke andere besmetting, of die nu echt of denkbeeldig is.
©druthers.net.

Reactie.

De titel is een uitspraak die ik heb geleend van een zeer bekend persoon. Heeft hij ons willen waarschuwen goed op te letten? Kan zijn! Maar het is een feit dat we op een enorme manier gemanipuleerd worden zonder dat we dit doorhebben. We vinden er iets van, maar niet wat de makers ermee bedoelen. En daarbij zien we niet uit welke achtergrond dit komt terwijl dit toch wel zeer duidelijk is!

Voor de tweed wereldoorlog hadden de Duitsers die de oorlog wilde de steun van de bevolking nodig. Wat trouwens bij elke oorlog hoort! De steun van de bevolking. Ben je je dat bewust? Je bent vóór of tegen een oorlog door de informatie die je tot je neemt! Dat is het kader waar je het mee moet doen. En vaak vind je het raar dat anderen er anders over denken, maar die hebben een andere informatie en dus een ander kader van waaruit ze reageren!

Terug naar de posters kunnen we iets waarnemen dat we niet direct zien. Maar de posters passen nauwkeurig in de tijd dat de Sovjet-Unie het broodnodig had de mensen te manipuleren. Want de mensen wilde wel een ander en vrijer leven, maar dat paste de machthebbers niet, dus is manipulatie een middel om mensen iets te laten doen dat ze eigenlijk niet willen.

Dat was ook het geval met de slogan “je doet het voor een ander “in het begin van de vaccinatie rondes die geplant waren! Daar werd eigenlijk gezegd dat je een schoft was en een grote aso wanneer je die prik niet nam. En bijna iedereen trapte er is! Zo werkt manipulatie!

De Nazi’s waren hier ook erg goed in! Ook die moesten het hele Duitse volk meenemen in een oorlog! En dus manipuleren totdat hun hersenen voldoende bewerkt was om hun ware gevoelens opzij te zetten. Want dat is het uiteindelijke doel. Jij moet andere gevoelens en denkpatronen krijgen om jou zo ver te krijgen dat je dingen wilt doen die je onder normale omstandigheden nooit zou doen. Je bent dus jezelf niet meer! 

Je wordt een domme, niet meer zelfstandig kunnen nadenkende en gevoelloze zombie. 

Een paar voorbeelden die je mag beantwoorden! Nu wordt de vloeistof die in de vaccins zitten in een appel gespoten. Je ziet het wel, maar weet niet welke vloeistof het is. Eet je die appel dan toch nog op?

Een bekende politicus en bekend leugenaar zegt in mooie bewoordingen dingen waar je veel vraagtekens bij kan zetten. Maar je kent hem als leugenaar! Heb je dan nog wel vertrouwen in deze figuur? Ja, je doet precies wat hij wil! Waarom? Omdat hij je eerst angst heeft aangepraat! Want zodra jij angstig bent denk je autoriteit nodig je hebben om jouw angst op te lossen!
Zie je hoe zelfstandig je bent? En dat doen ze dus met praatjes en plaatjes!

Maar je hebt het pas door als je het ziet! 

Maar je ziet het niet omdat je geen goede en eerlijke informatie krijgt! Je krijgt alleen de informatie die ze jou willen geven! Dus je weet niet wat er werkelijk speelt! Dat is ook niet de bedoeling! Je moet de mening hebben die zij willen dat je hebt! Je leeft in een wereld die zij voor je creëren! Niet de wereld zoals die is. En dat wordt jouw toekomst! Zie je het nu?

© Piki Onder dit pseudoniem publiceert de schrijver op Facebook, daar ondervindt je meer en meer censuur vandaar dat de artikelen ook hier gepubliceerd worden. Bovendien verlaten steeds meer mensen Facebook of hebben dit ‘sociale’ platform nog nooit gebruikt.



Nu je toch hier bent, …

… Wil ik een kleine gunst aan je vragen. Regering denktanks werken samen met Facebook, Google, YouTube, Twitter en anderen om onafhankelijk denken en kritiek op overheden en grote bedrijven te censureren, en het resultaat is catastrofaal voor de onafhankelijke media. In 2019 zijn de teugels weer dramatisch verder aangehaald. ‘JIJ“, … bent dus nog de enige die websites als deze onder de aandacht kan brengen van nieuwe lezers.

– Henk