Beste Aegon, ik heb moeite met jullie ‘moderne’ wereld & ‘klantenservice’ !


Wereldwijde ‘Staatsgreep’ Coup Du Monde 1 jaar dictatuur + dag #154


Als je 69 bent, actief met je eigen blog, een wekelijkse podcast maakt, via de computer een wekelijks muziek radio programma aanlevert, en tientallen andere zaken met de computer doet, dan ben je beslist geen digibeet. Als ik dan al moeite heb met bedrijven als Aegon die klantenservice tot rioolputjes communicatie ‘verheven’ hebben. Hoe moet het dan de generatie vergaan die nog steeds een bloedhekel hebben aan de computer?

Dus maar even in de pen geklommen om wellicht wat zaken op te schudden en een dikke onvoldoende te geven aan bedrijven als Aegon die het te bont maken.

In 2020 begon de communicatie, de website was in “Mijn Aegon” modus onbereikbaar, ik moest eerst aantonen of ik wel ben wie ik ben? Dat kan, dat begrijp ik, maar dat dit dan via een brief moet, via de post, dat past totaal niet meer in deze digitale tijd. Speciaal in het COVID tijdperk van 2020 waar we te maken hadden met een confinement, gesloten “La Poste” en vertragingen. Bovendien bleek ik een schrijven te krijgen op een datum die al verlopen was, het wachtwoord ‘werkte’ dus niet meer. Maar ruim een maand na dato konden we inloggen op de website. 

Geen voldoening bij het aanhoren van de naam “Aegon” !

Nu moest ik weer een onbenullig documentje hebben in 2021 en daar begon het gehele circus weer opnieuw. Dus gebeld met de klantenservice die slechts de halve dag blijkt te werken.

Ik had in het schrijven van Aegon gezonden “Ons kenmerk Dossiernummer XXXX, maar dat wisten ze zelf niet meer, das nou jammer.

Ik krijg de indruk dat de lijfrentepolissen goud waard zijn bij Aegon, zoveel veiligheid barrières zijn er opgeworpen om toegang te krijgen tot “Mijn Aegon”.

Als dit bovendien nog eens goed werd gecommuniceerd, maar helaas, weer een maand verder zijn we nog niet ingelogd, Alle gevraagde procedures zijn doorlopen, de mail ontvangen, binnen vier dagen nemen we contact met U op, maar dat is nu 13 dagen geleden. De inlog pagina werpt nog steeds dezelfde barrières op, ….

Dus maar ‘weer’ even gebeld met dé ‘klantenservice’, helaas vonden ze zelf dat ik te lang moest wachten en de verbinding werd verbroken nadat men mij verteld had dat het bedrijf ook een chat service heeft. Dus laat ik dat dan maar proberen. Al snel werd duidelijk dat bij de chat service “ik begrijp U niet” een populaire zinsnede was.

Ik vroeg dan ook, “bent U een computer?” Je snapt het al, het antwoord was; “ik begrijp U niet”.

Als dat het beste is wat Aegon te bieden heeft aan klantenservice dan wordt het toch tijd voor werkoverleg op directie niveau.

Je kan als bedrijf miljoenen investeren in reclame op radio, TV, kranten en magazines, de beste reclame maken echter tevreden klanten, die is bovendien geheel gratis, maar ik denk dat deze vraag gesteld aan de directie een “ik begrijp U niet”, gaat opleveren, ….

Bij elke website zou je bij het eerste bezoek moeten kijken wie de schrijver is en wat hem motiveert om dit te doen, mag ik je uitnodigen om even te kijken met wie je te maken hebt, of je een klik hebt met mij. Uitzoeken of je dezelfde visie hebt?Over mij: Statement, visie en doel



Nu je toch hier bent, …

… Wil ik een kleine gunst aan je vragen. Regering denktanks werken samen met Facebook, Google, YouTube, Twitter en anderen om onafhankelijk denken en kritiek op overheden en grote bedrijven te censureren, en het resultaat is catastrofaal voor de onafhankelijke media. In 2019 zijn de teugels weer dramatisch verder aangehaald. ‘JIJ“, … bent dus nog de enige die websites als deze onder de aandacht kan brengen van nieuwe lezers.

– Henk