Wereldwijde ‘Staatsgreep’ 6 jaar sinds 17-03-2020 zichtbare dictatuur,
Jaargang 2016 — 2017 — 2018 — 2019 – 2020 – 2021 – 2022 – 2023 – 2024 – 2025
(podcast 2016 t/m 2019 zijn alleen in te zien / niet meer te beluisteren}
10-05-2026 Deze week in aflevering 518: Dead, Disease & Dept – Chemtrail psychologie – Oorlog logica – AI zou nutteloos zijn – Operatie Free-Dumb – Holocaustwaarheid – Mercosur salmonella kip – en meer, … [Afspelen — Download (rechts klik / opslaan als)]
Op telegram post ik voor Gedachtenvoer en ChemtrailProtest volg ons / mij daar
https://t.me/gedachtenvoerartikelen
https://t.me/ChemtrailProtest + actieplan

Opname Zondag podcast online 14.00 uur of eerder

| Nederlands Nieuws [eMail] Hoi Henk, Hoorde vanochtend dat je vertelde over een verkeersbord waarop jij dacht dat er stond “Palantier”. dit is niet juist. Er staat “Ralantier” wat betekend minder snelheid. – Groet, Pim Noot: Ook goed dat Palantier eens snelheid gaat verminderen [Thierry Baudet] Ik zie veel verdeelde reacties op mijn ontmoeting met Tommy Robinson. Het “rechtse blok” laat zich duidelijk verdelen langs felle, ideologische scheidslijnen. En dat is op zichzelf prima. Maar soms kan het ook schadelijk zijn alleen maar op die verschillen te focusen. Tommy Robinson heeft ongelooflijk belangrijk werk verricht waar het gaat om het openbaar maken van schandalen zoals Rotherham. De grooming en verkrachting van jonge blanke meisjes door criminele immigranten-netwerken. Het systematisch wegkijken door overheden en gezagsdragers. De medeplichtigheid, in sommige gevallen, van de politie. Hij heeft hele volksstammen bewust gemaakt van de nefaste gevolgen van de massa-immigratie. En hij brengt jaarlijks meer dan 1 miljoen Engelsen op de been om te protesteren voor behoud van hun nationale identiteit. Zijn wij het vervolgens overal over eens? Nee. Ik zou bijna zeggen: natuurlijk niet. En dat hoeft ook niet. Over het optreden van Israël bijvoorbeeld. Over de Palestijnen, Gaza, en de mogelijkheden voor stabiliteit in het Midden-Oosten. Over de invloed van cultuur-marxistische lobbies en commentatoren in Europa, die een niet onaanzienlijke bijdrage hebben geleverd aan het taboeïseren van nationalisme. – [HM] De tijd dringt. Het gaat om het redden – of verliezen – van onze landen, wijze woorden maar op de foto met een zionisten fan als Tommy geeft nu eenmaal felle reacties, dus niet erg slim om dat te doen. En het zionisme is -het-kwaad- in deze wereld waar -alles- om draait. — [HM] Ik denk eerlijk dat Thierry @TherryBaudet niet inziet hoe onnozel hij zich gedraagt, en hij zich niet volledig bewust is van de in en in verderfelijke rol die Israel speelt in de wereld en veel mensen daardoor niet meer door een deur kunnen met figuren als Tommy, en dat risico, loopt hij nu ook. [Rinus] Baudet is geen onnozele politicus die per ongeluk in verkeerde netwerken belandt. Dit is iemand die geopolitieke patronen ziet die 150 Kamerleden vaak missen. Hij doorziet klimaatkosten, EU-macht, mediaframes en internationale verhoudingen regelmatig scherper dan de gemiddelde analist. Juist daarom vind ik dit zo ernstig. [X] Oekraine Het moet niet gekker worden – de pluk de burgers van straat auto’s moet het mogelijk maken dat dit wat gemakkelijker gaat voor de kidnappers. Mede mogelijk door Nederland [SuperJan] Hoe kan ons land niet ontploffen, nu bekend is dat Nederland arrestantenbusjes, overvalwagens, heeft geschonken aan Oekraïne, vanuit welke, jonge mannen van de straat worden geplukt en ontvoerd. Vaak met extreem geweld? In wat voor land leven we eigenlijk als we ons daar niet eens meer druk over maken? [Lilian] Afgelopen zondag merkte ik, dat Mike de DigiD en de Digitale ID door elkaar haalt. De DigiD is momenteel een manier om toegang te krijgen op sites en je dossier van o.a. zorgverzekering, pensioen, UWV, DUO e.d. en om je belastingzaken te doen.– De Digitale ID (EID, inmiddels EDI) gaat uitgerold worden door heel Europa. (Ieder land moet dat voor einde van 2026 doen, maar NL heeft laten weten, dat ze dat niet gaan halen.) [Lilian] Het kabinet wil de samenwerking met Solvinity voor DigiD voorlopig voortzetten. De overeenkomst wordt naar verwachting begin mei voor nog eens twee jaar vastgelegd, ondanks kritiek over de mogelijke verkoop van Solvinity aan het Amerikaanse Kyndryl, zo meldt de NOS — Kamerleden vrezen dat Nederlandse gegevens daardoor onder Amerikaanse wetgeving kunnen vallen en niet veilig zijn. [X] Deze beelden gaan door merg en been: de bewoners van Loosdrecht begraven vanavond symbolisch de democratie. [X post Gerard Krispijn] Vaak krijg ik te horen….wat is dan volgens jou de oplossing? Niets doen. Letterlijk niets. De Grote “Mij-Niet-Bellen-Dag”: Een Nationale Burn-out Stel je voor: het is dinsdagochtend. Twee miljoen Nederlanders (de ruggengraat van onze kantoortuinen, distributiecentra en logistiek) draaien zich nog eens om. De collectieve middelvinger naar de wekker is zo krachtig dat de seismologische dienst een lichte beving registreert. – Werkweigering- [Rinus X] De meeste mensen zoeken geen waarheid. Ze zoeken hoop. Hoop in een leider. Hoop in een partij. Hoop in alternatieve media. Hoop in je favoriete podcast. Hoop in het idee dat “deze oppositie” wel zuiver is. Maar zodra hoop belangrijker wordt dan waarheid, zit je alweer in een sekte. Blijf kijken naar patronen. Ook bij je eigen leiders. Ook bij je eigen kanalen. Juist daar. Ook je eigen kamp kan liegen. Juist daar moet je scherp blijven. Mediteer. Zoek stilte. Houd je intuïtie schoon. [HM] Maar, mensen zonder hoop verliezen alles. Hoop in de mensheid als een geheel. Want slechts een minimaal deel is slecht. De rest zijn volgers van het slechte systeem die economisch ingesloten zitten en (nog) geen uitweg zien. [YT] De gulden middenweg Podcast: Het World Economic Forum (WEF) gebouw stort in & de VS in een catch-22 van Peter J Baars. zijn kijk op de wereldproblemen die hij afsluit met een oproep aan het universum, 12.00 elke dag de universele gedachte – We stevenen af op wereldvrede – | |
| Wereld Nieuws [Health Ranger Mike Adams] Vrijwel de gehele Amerikaanse economie wordt nu voornamelijk gedreven door drie dingen (en ze beginnen allemaal met een “D”). 1) DOOD (oorlog) als gevolg van het militair-industriële complex 2) DISEASE ZIEKTE als gevolg van het medisch-industriële complex 3) DEPT SCHULDEN van het centrale bankenkartel, inclusief de Schatkist en haar ongedekte verplichtingen aan de sociale zekerheid, Medicare, federale pensioenen, veteranenuitkeringen, enzovoort. — Vrede, gezondheid en welvaart zijn niet langer doelen van het Amerikaanse imperium, aangezien winst en macht worden ontleend aan dood, ziekte en schulden. [X] Amerikaanse reed in een gloednieuwe auto uit 2026 De auto gaf haar een waarschuwing dat hij haar ogen niet kon zien. De auto schakelde vervolgens automatisch het gas uit en vertraagde voldoende om een ongeval te kunnen veroorzaken Ze moest naar voren leunen zodat de gezichtsherkenning van de auto haar ogen kon registreren en de ‘kill-schakelaar’ kon stoppen, omdat de auto dacht dat ze misschien sliep. [Noot] in 2027 worden deze -veiligheids- gaggets verplicht op nieuwe auto’s — ik denk dat dit een serieuze vermindering van het aantal verkochte nieuwe auto’s gaat worden. Ik laat mijn hele leven de auto in versnelling staan als ik hem uitzet. Trap de koppeling in en de rem en start mijn auto, nee dat gaat niet meer, ik moet hen eerst in zijn vrij zetten en pas daarna kan ik de auto starten. Ik heb geleerd tijdens vorst geen handrem te gebruiken. nu kan ik hem niet eens meer uitschakelen. Ik moet elke keer als ik de auto uitzet de automatische instellingen uitzetten en kiezen voor persoonlijke voorkeuren zoals het uitschakelen van rijbaan assistentie wat zeker niet werkt op de smalle wegen hier ter plaatse. [X] Deze man regelde; verbod op op GMO’s. verbod op vaccins in voedsel. verbod op trans-adoptie. verklaarde de oorlog aan het satanisme. fiscale stimuleringsmaatregelen voor gezinnen met 2 of meer kinderen. 40.000 kinderen gered van mensenhandel. verbod Rothschilds het financiering tekort verlaagd. Wie was die man ? Antwoord Vladimir Putin [Mike Adams] President Donald Trump heeft ‘Project Freedom’ aangekondigd: een missie van de Amerikaanse marine om commerciële tankers door de Straat van Hormuz te begeleiden. De officiële lijn is dat dit een humanitair gebaar is om de mondiale oliestroom op gang te houden. Ik zie het voor wat het werkelijk is: een roekeloze provocatie, bedoeld om Iran tot een militaire reactie te dwingen, waardoor Washington het excuus krijgt dat het nodig heeft voor een bredere oorlog. En onze eigen matrozen worden als aas gebruikt. Trump verwierp op 3 mei het laatste veertienpunten vredesvoorstel van Iran en noemde het onaanvaardbaar, en beval vervolgens de marine om schepen uit Hormuz te begeleiden. De Iraniërs hadden aangeboden de zeestraat binnen dertig dagen te heropenen in ruil voor een einde aan de vijandelijkheden en latere gesprekken over nucleaire verrijking. In plaats van een diplomatieke afslag te nemen, koos Trump voor escalatie. Het lijkt mij dat het doel simpel is: Amerikaanse oorlogsschepen in gevaar brengen, hopen op een botsing, en dan de resulterende slachtoffers gebruiken om een grootschalige grondoorlog te rechtvaardigen zonder goedkeuring van het Congres. Bereid je voor op escalatie. [Oorlog logica] De Iraanse marine, die al acht keer is vernietigd, heeft de Straat van Hormuz opnieuw afgesloten, omdat de Verenigde Staten voor de zevende keer de oorlog hebben gewonnen die geen oorlog was, zodat de Verenigde Staten de Straat van Hormuz kunnen openen die vóór de niet-oorlog open was. De niet-oorlog die begon om het uranium te bemachtigen dat eerder volledig werd vernietigd, zodat de Iraniërs geen atoombom kunnen bouwen die ze niet aan het bouwen waren voor de niet-oorlog die de Verenigde Staten begonnen. Vervolgens dreigen de Verenigde Staten, die kernwapens hebben, met het gebruik van kernwapens om te voorkomen dat Iran kernwapens krijgt, omdat het bezit van kernwapens gevaarlijk is. Als de Verenigde Staten zouden zien wat de Verenigde Staten in de Verenigde Staten doen, zouden de Verenigde Staten de Verenigde Staten binnenvallen om de Verenigde Staten te bevrijden van de tirannie van de Verenigde Staten. [Mike Adams] Het lijdt inmiddels geen twijfel dat iemand een grootschalige campagne financiert om AI in diskrediet te brengen, en zelfs „onderzoek“ financiert dat resulteert in artikelen waarin wordt beweerd dat AI niet werkt en dat het niets goed kan doen. Dat staat in schril contrast met wat ik dagelijks zie: AI verricht een ongelooflijke hoeveelheid zwaar werk bij tal van taken binnen mijn organisatie, waaronder het maken van afbeeldingen, het schrijven van teksten, het programmeren, het oplossen van bugs en nog veel meer. Dus WIE probeert je ervan te overtuigen dat AI niet werkt? Het is natuurlijk de globalistische elite, die zich realiseerde dat ze per ongeluk te veel AI-kennis hadden gedecentraliseerd en in handen van het volk hadden gegeven. Nu zijn ze bezig om het te versimpelen en mensen af te schrikken. Dus betalen ze onderzoekers om artikelen te publiceren waarin wordt beweerd dat AI niet werkt, net zoals ze onderzoekers betaalden om te beweren dat ivermectine niet werkte tijdens de COVID-jaren. — Geloof er geen woord van. — [Mike Adams] We zijn nu ongeveer een dag bezig met “Operatie Free-Dumb” en we komen erachter dat er helemaal geen begeleiding van tankers door schepen van de Amerikaanse marine zal plaatsvinden. In plaats daarvan zullen de tankers in de Perzische Golf alleen via de radio worden “geleid”, niet door marineschepen. Met andere woorden, het hele plan was weer eens een waanbeeld dat in één dag in duigen viel. [Mike] Het is 2027. Dan Bilzerian is gekozen tot Congreslid en hij leidt de commissie voor Holocaustwaarheid. Hij staat op het punt een hoorzitting te houden waar hij mensen als Germar Rudolf, Arthur Butz, Fred Leucther en Carlo Mattogno zal uitnodigen om te bespreken wat er werkelijk is gebeurd tijdens de Tweede Wereldoorlog. Het afwerpen van de ketenen van Joodse schuldgevoelens zou het beste zijn wat de Europeanen in lange tijd is overkomen. Als u in zijn kiesdistrict woont, stem dan op Bilzerian. [Media] President Vladimir Poetin kondigde maandag een tweedaags staakt-het-vuren af in de Russische invasie van Oekraïne. Het staakt-het-vuren gaat in op 8 en 9 mei, de herdenkingsdag van de capitulatie van nazi-Duitsland en het einde van de Tweede Wereldoorlog in Europa in 1945. — Mocht Oekraïne weigeren en later deze week de herdenkingen van 9 mei in Moskou aanvallen, dan zou Rusland volgens het ministerie van Defensie als reactie daarop een “massale raketaanval” uitvoeren op “het centrum” van de Oekraïense hoofdstad Kiev. [EJ Bron] Een succesvolle motie van wantrouwen in Roemenië heeft de pro-westelijke regering ten val gebracht en zou tot nieuwe verkiezingen kunnen leiden. Dan zouden de EU-critici een monsterzege behalen. — Omdat Roemenië voor de NAVO strategisch extreem belangrijk is, is dat bijzonder explosief. [X] Trump laat bommen vallen op Iran — hij bestookt Bandar Abbas en het eiland Qeshm. Dit zijn twee van de meest strategische locaties in het hart van de Straat van Hormuz. Dit is nu de DERDE keer dat de VS Iran aanvalt terwijl er onderhandelingen gaande zijn. | |
| Media [X] Op 9 mei gaat Wsocial online, een door de EU gesponsord alternatief voor X en Facebook. Het doel is burgers te beschermen tegen nepnieuws. Gebruikers moeten zich verplicht identificeren. [X] The lack of news on Gaza isn’t because the genocide is over. It’s because Israel slaughtered the journalists and Western media pretends there’s a ceasefire. [X] Ondanks alle terughoudendheid: “We have determined your post violated our rules against Violent Speech“, iets met Nurenberg en de gewenste uitspraken van rechters. Tsja, … maar het “Save and Effective”, waar dokters zich aan schuldig maakten blijft staan als een huis !! [Health Ranger] Er klopt iets totaal niet aan het aantal datacenters dat wordt gebouwd (momenteel meer dan 3.000) en de enorme omvang en rekenkracht die ze vertegenwoordigen. Ze bouwen enorm veel capaciteit op waaraan onmogelijk kan worden voldaan door de vraag van klanten naar rekenkracht. En de klant inkomsten kunnen de financiële investeringen die nodig zijn voor deze projecten onmogelijk terugverdienen. Er is duidelijk een ander plan in voorbereiding, en ik weet nog niet wat dat is. Het gaat om enorme rekenkracht, maar niet alleen om gevolgtrekkingen te maken of om databases en bedrijfsgegevens te hosten. Er is hier een veel groter plan aan het werk. [X] Google Chrome is quietly downloading a roughly 4 GB AI model to many users’ computers without clear upfront consent. | |
| (on)Gezondheid [X] Hanze virus: Dat zogenaamde cruiseschip de Hondieus is geen cruiseschip. Maar wordt gebruikt door het Erasmus. Mc. voor virus-onderzoek. De eigenaar van die boot is directeur van Een dieren onderzoekscentrum, waar ze virussen Onderzoeken. Waarom melden ze dit niet bij @NOS @RTLnieuws @SBS6 [X] Als je 2,4 miljoen jaar menselijke evolutie in de 24 uur van een klok zou leggen: We eten al 24 uur rood vlees. We eten al 6 minuten granen. We eten al 4 seconden zaadolie. En ons wordt met een strak gezicht verteld dat de chronische ziekte-epidemie die in de afgelopen vier seconden is ontstaan, wordt veroorzaakt door het voedsel dat we de hele 24 uur hebben gegeten. De ziekten kwamen met de zaadoliën. De granen. De suiker. Het bewerkte gemaksvoedsel. Het vlees was hier de hele tijd. [GV] Chemtrail psychologie: Waar komt het inactieve gedrag vandaan bij levensbedreigende situaties — “Aangeleerde hulpeloosheid is een psychologische toestand waarin een individu, na herhaalde blootstelling aan oncontroleerbare negatieve gebeurtenissen, gelooft dat hij of zij niet bij machte is zijn situatie te veranderen, zelfs als zich daartoe mogelijkheden voordoen. [Noot] Die Aangeleerde hulpeloosheid is dat een maatschappelijk fenomeen wordt dat bijvoorbeeld aangeleerd op school, TV etc. [X] 80% van de eerste partij kip die Griekenland importeerde uit Zuid-Amerika in het kader van de MERCOSUR-handelsovereenkomst van von der Leyen, was besmet met salmonella. [X] For several weeks now, ticks left in boxes have been spotted in forests and fields in the US. [Alex Jones] De GMO teken geven een alergische reactie op het eten van … vlees | |
| Gedachtenvoer Neem je eigen autoriteit terug, wees niet bevreesd van alle negativiteit, laat je niet ontmoedigen. Bedenk wat je allemaal kan doen om, wat er op je afkomt een plaatsje te geven. Ga vooral detoxen, zowel lichamelijk als geestelijk want; “We zijn allemaal onderdeel van het universum en bedenk wat je allemaal uitzend en ontvangt aan gedachten” |




