Gevolgen van vaccinatie voor piloten in de lucht? 


Wereldwijde ‘Staatsgreep’ 5 jaar sinds 17-03-2020 zichtbare dictatuur,
in de VS is de revolutie reeds van start gegaan januari 2025


In februari 2025 vloog een Airbus van Lufthansa gedurende tien angstaanjagende minuten zonder piloot door het Europese luchtruim. De gezagvoerder had de cockpit verlaten om naar het toilet te gaan toen zijn 38-jarige copiloot plotseling instortte. Meer dan 200 nietsvermoedende passagiers werden blootgesteld aan dit enorme veiligheidsrisico tijdens de vlucht van Frankfurt naar Sevilla, terwijl het vliegtuig vrijwel zonder menselijke controle door de lucht gleed.



Op telegram post ik voor Gedachtenvoer en ChemtrailProtest volg ons / mij daar
https://t.me/gedachtenvoerartikelen
https://t.me/ChemtrailProtest


Instorting piloot roept vragen op!

De dramatische momenten ontvouwden zich toen de terugkerende gezagvoerder voor de gesloten cockpitdeur stond. Hij probeerde vijf keer tevergeefs de toegangscode in te voeren. Een stewardess probeerde wanhopig via de boordradio contact te krijgen met de bewusteloze officier. De minuten leken een eeuwigheid te duren terwijl het vliegtuig zonder piloot zijn geprogrammeerde koers voortzette. Pas toen het noodsignaal werd gegeven en de copiloot gedeeltelijk bij bewustzijn kwam, kon de cockpit worden betreden, schrijft Heinz Steiner.

Het beeld van de eerste officier was alarmerend: bleek, badend in het zweet, met ongecontroleerde bewegingen. De cabinebemanning en een gelukkig aanwezige arts schoten te hulp, terwijl de gezagvoerder een noodlanding in Madrid inleidde. De passagiers werden pas na de landing op de hoogte gebracht van de ernst van de situatie.

Neurologische stoornissen als risicofactor

De officiële verklaring van de Spaanse luchtvaartautoriteiten spreekt van een “aanval als gevolg van een neurologische aandoening” – een opmerkelijk vage formulering voor een dergelijk ernstig incident. Bijzonder controversieel: deze aandoening zou “moeilijk te herkennen” zijn en zou bij routineonderzoeken niet opvallen. Het is de inmiddels gebruikelijke “plotseling en onverwacht”-verklaring die verdere vragen probeert te omzeilen, maar die in de vorm van een systematisch onderzoek dringend op zijn plaats zou zijn.

Wat de autoriteiten verzwijgen: sinds de algemene invoering van experimentele mRNA-injecties voor vliegtuigpersoneel nemen wereldwijd neurologische incidenten bij piloten in verontrustende mate toe. De verplichte vaccinatie van luchtvaartpersoneel werd doorgevoerd zonder langetermijnstudies, terwijl kritische stemmen systematisch het zwijgen werden opgelegd. Het tijdsverband tussen deze vaccinatiecampagnes en de sterke toename van neurologische noodsituaties in de cockpit wordt in geen enkel officieel rapport aan de orde gesteld. Het lijkt een schoolvoorbeeld van institutionele doofpotten.

Systemische veiligheidslacunen.

De aanbeveling van de onderzoekers aan het Europees Agentschap voor de veiligheid van de luchtvaart lijkt een cynische grap: alle luchtvaartmaatschappijen moeten worden “geïnformeerd” om “de risico’s opnieuw te beoordelen.” Deze bureaucratische holle frase kan niet verhullen dat hier fundamentele veiligheidsprincipes hebben gefaald. Een ultramodern verkeersvliegtuig, vol met passagiers, was minutenlang een onbestuurbaar projectiel in de lucht boven Europa.

De diepere implicaties van dit incident zijn schokkend. Terwijl de luchtvaartindustrie passagiers lastigvalt met nauwgezette veiligheidscontroles en zelfs waterflesjes in beslag neemt, worden fundamentele biologische risicofactoren bij piloten genegeerd of verzwegen. De mogelijkheid dat experimentele vaccins de neurologische gezondheid van het vliegtuigpersoneel kunnen aantasten, wordt in geen enkele officiële risicobeoordeling in aanmerking genomen – een gevaarlijke nalatigheid met potentieel rampzalige gevolgen.

Lufthansa hult zich in veelbetekenend stilzwijgen. De eens zo trotse luchtvaartmaatschappij, die reclame maakte met Duitse precisie en veiligheid, staat nu voor de puinhopen van haar veiligheidsimago. Terwijl persvoorlichters verklaringen voorbereiden, blijft de cruciale vraag onbeantwoord: hoeveel piloten vliegen er nog met onopgemerkte neurologische tijdbommen in hun hoofd?
© Heinz Steiner

Reactie.

Het is niet de eerste keer dat ik hierover een reactie geef.
Dit komt omdat een vriend van mij ook piloot is en klaagde dat veel piloten hun werk niet meer kunnen doen omdat ze, via de gevolgen van de vaccinaties, lichamelijk en geestelijk uitval hebben waardoor het niet verantwoord is een vliegtuig veilig in de lucht te houden! Hij is zelf ook gevaccineerd, maar heeft via mijn advies, een middel om de gevolgen te neutraliseren waardoor hij tot nu toe geen last heeft en waardoor hij kan vliegen.

Ik kan me voorstellen dat veel mensen die willen gaan vliegen steeds meer bedenkingen krijgen over de werkelijke veiligheid die er vroeger wel was. Maar gevaccineerde piloten zijn nu een onbekend en groot risico waar zeker rekening mee gehouden mag worden. Het is wat zuur wanneer je op vakantie gaat en tijdens de vlucht naar je bestemming er niet meer bent om van je vakantie te genieten.  Maar wat is de oplossing?

De oplossing is ervoor te zorgen dat mensen met een verantwoordelijke baan de nare gevolgen van de vaccinaties laten neutraliseren. En dat kan! Het grootste probleem is dat dit dan wereldwijd moet gebeuren! Dan moet bekend gemaakt worden dat piloten iets krijgen waardoor ze geen last meer kunnen krijgen van de gevolgen van het vaccin. Dit kan niet onbekend blijven. Er zullen vragen gesteld worden.

Anderen die gevaccineerd zijn zullen ook geneutraliseerd willen worden. Dat wil zeggen dat miljoenen mensen de middelen willen krijgen die dit kunnen! Dat heeft als complicatie dat bekend wordt dat de vaccins wezenlijke schade kunnen aanrichten die de dood tot gevolg kunnen hebben of andere problemen kunnen geven!

Er zal dus openheid moeten komen betreffende de gevolgen van de vaccinaties. Daarmee zullen de makers, politici en wetenschappers die hier verantwoordelijk voor zijn zich moeten verantwoorden. Ik vraag me af of de verantwoordelijken moedig genoeg zijn hun verantwoordelijkheid te nemen. Ze kunnen daardoor wel duizenden, misschien wel miljoenen mensen bevrijden van de angst en de ziekmakende en dodelijke gevolgen van de vaccins! Ook de middelen die hiervoor geschikt zijn zullen ter beschikking gesteld moeten worden. Maar als we kijken welke enorme voordelen dit heeft kunnen we niet anders dan dit doen en beschikbaar stellen.

Er zullen ook verliesposten zijn. De ziekenhuizen zullen minder patiënten krijgen en artsen zullen minder belast worden. De farmaceutische bedrijven zullen zeker veel minder chemische middelen verkopen. Alleen de middelen die geschikt zijn om de gevolgen van de vaccinaties te neutraliseren zullen in grote hoeveelheden geproduceerd moeten worden. 

Zoals u kunt lezen zijn de gevolgen van een dergelijke openbaring voor de verantwoordelijke erg groot. De afweging is of ze bereid zijn een dergelijk offer te brengen! Wanneer ze werkelijk bereid zijn een dergelijk offer te brengen, dan zullen verlichtende omstandigheden in aanmerking komen lichtere straffen op te leggen door de rechters die hierover zullen oordelen.

© Piki Onder dit pseudoniem publiceert de schrijver op Facebook, daar ondervindt je meer en meer censuur vandaar dat de artikelen ook hier gepubliceerd worden. Bovendien verlaten steeds meer mensen Facebook of hebben dit ‘sociale’ platform nog nooit gebruikt.


Nu je toch hier bent, …

… Wil ik een kleine gunst aan je vragen. Regering denktanks werken samen met Facebook, Google, YouTube, Twitter en anderen om onafhankelijk denken en kritiek op overheden en grote bedrijven te censureren, en het resultaat is catastrofaal voor de onafhankelijke media. In 2019 zijn de teugels weer dramatisch verder aangehaald. ‘JIJ“, … bent dus nog de enige die websites als deze onder de aandacht kan brengen van nieuwe lezers. | Nieuw op gedachtenvoer [?], ik heb alle belangrijke artikelen in de spotlight gezet op deze ‘uitgelicht‘ pagina. Begin hier je zoektocht naar het leven buiten de Matrix.

– Henk