Dé Twitter “Black Magic” doorbroken, weg met de manipulatie toverspreuken, …


Wereldwijde ‘Staatsgreep’ Coup Du Monde 2 jaar dictatuur + dag #043 nog [?] dagen naar de vrijheid. 


De droom van elke dictator; “Sociale `Media” á la Twitter, Facebook, LinkedIn, … De vertel ‘ons’ maar wat je denkt en doet zodat wij onze maatregelen kunnen afstemmen op jouw accurate gegevens die je ‘ons’ verstrekt en in real time volgen zodat we accuraat kunnen bijsturen.


Eind 2014 heb ik Facebook verlaten omdat ik na elke bezoeker die binnenkwam via Facebook hun robot zag in mijn statistieken, elke keer. Dus vanaf die dag verdwenen ook die ‘handige’ gereedschappen waarmee je een bericht kon delen op jouw favoriete ‘sociale’ media, geen sociale keuze menu meer, ik vertrouwde de zaak niet meer.

Ook nu kijk ik naar mijn statistieken en noteer; in april tot heden 113.728 bekeken pagina’s en daar boven op 186.157 niet geregistreerde bezoeken. Daar zitten volgens mij de spionage robots bij die noteren wat je leest, hoe lang, waar je vandaan kwam en waar je naar toe ging na het bezoek.

Hierdoor weet men wat je denkt, waar je twijfels over hebt, wat je voor waarheid aanneemt en in hoeverre en hoe men je mening kan beïnvloeden, of je een normie, of een activist bent. Men weet je koop gedrag, de hoogte van je inkomen, je seksuele voorkeur etc, etc, etc. Dat was vroeger een natte droom voor de Oost Duitse beruchte Stasi spionagedienst.

De manipulatie van sociale media wordt steeds erger naarmate meer regeringen er gebruik van maken om de publieke opinie te manipuleren, zo wordt het een toenemende bedreiging voor de ‘democratie’, zo blijkt uit een 2019 rapport van het Oxford Internet Institute.

Volgens het Computational Propaganda Research Project van de Universiteit van Oxford wordt het gebruik van algoritmen, automatisering en big data om de publieke opinie te vormen – d.w.z. computationele propaganda – “een alomtegenwoordig onderdeel van het dagelijks leven”.

De bots die jou een vinkje, duimpje geven beïnvloeden je gedrag haast onopgemerkt. De vele OMG (Oh My God) Wat gebeurd er nu weer brengt een verhoogd sociale media reactie op gang en zo test men elke dag, ieder uur hoe ver men kan gaan met de maatregelen.

Vorige week vroeg ik mij af; “Hoe kan het dat tweederde in Frankrijk Macron wel kan uitkotsen maar niemand hardop durfde uit te spreken op Marie Le Pen te gaan stemmen. Hoe kan dat?

Sociale media beïnvloeding !!

Een klein verschil bij de stemmen is nog wel te frauderen zo bleek afgelopen zondag. Het grote verschil zoals bij Trump in 2020 was lastiger en men moest daar zelfs de stemmen telling onderbreken om het verschil glad te poetsen. In Frankrijk was de manipulatie succesvoller en kon de Fraude live plaatsvinden, … dacht men … maar ondanks dat ik geen Franse TV zenders kon ontvangen hadden de fraude beelden mij de andere ochtend al bereikt zo snel zijn de burger journalisten heden ten dagen.

Facebook is nog steeds de No #1 sociale media voor het plannen van beïnvloedingscampagnes; “We hebben slimmere tools, meer transparantie en sterkere partnerschappen ontwikkeld om opkomende bedreigingen beter te identificeren, slechte deelnemers te stoppen en de verspreiding van verkeerde informatie op Facebook, Instagram en WhatsApp tegen te gaan”, zeggen de onderzoekers. En dat gebeurd natuurlijk allemaal in real time. Bron Reuters

Bradshaw zei dat de verschuiving naar visuele inhoud als propaganda-instrument het voor platforms moeilijker zal maken om dit soort materiaal automatisch te identificeren en te verwijderen. Helaas kunnen we er niet op vertrouwen dat gebruikers zelfs afschuwelijke video’s rapporteren, laat staan visuele inhoud die alleen maar misleidend of bevooroordeeld is.

Lees: Men kan dus niet vertrouwen op de verraders (NSB) mentaliteit van mensen om het 100% dicht te spijkeren maar ‘men’ komt al heel ver.

Tien jaar geleden waren zoekmachines en sociale media de nummer èèn leverancier van ‘nieuwe’ of terugkerende bezoekers, nu is dat aandeel nog slechts 5%. Nu is die rol overgenomen door de startpagina’s, maar dat zijn dan wel bezoekers die al weten waar Abraham de mosterd haalt. Nieuw argeloze bezoekers die bij toeval op ontdekkingsreis gaan worden zeldzaam. Vandaar dat de opkomst voor de experimentele prikjes crisis zo enorm was wereldwijd. men kreeg de waarschuwingen niet eens te zien. laat staan dat men er geloof aan hechte dank zij de sociale media black magic tovenarij.   

Het is dan ook niet gek dat heel de media in verzet komen nu ene Elon Musk deze zaken rechtzetten via Twitter, het doorbreken van de magic spells, de propaganda toverspreuken.

censuur sociale media

Nederlandse versie hier boven, de Engelse versie hier onder. Delen kun je met de links

NL : https://rumble.com/vo0ix1-we-geven-niet-op-on-lche-rien.html
Eng : https://rumble.com/vpxgj5-we-wont-give-up-on-lache-rien.html


Mijn oude protestliedje uit 2010 maar eigenlijk voor NU geschreven: Hope Comes …



Bij elke website zou je bij het eerste bezoek moeten kijken wie de schrijver is en wat hem motiveert om dit te doen, mag ik je uitnodigen om even te kijken met wie je te maken hebt, of je een klik hebt met mij. Uitzoeken of je dezelfde visie hebt?Over mij: Statement, visie en doel



Nu je toch hier bent, …

… Wil ik een kleine gunst aan je vragen. Regering denktanks werken samen met Facebook, Google, YouTube, Twitter en anderen om onafhankelijk denken en kritiek op overheden en grote bedrijven te censureren, en het resultaat is catastrofaal voor de onafhankelijke media. In 2019 zijn de teugels weer dramatisch verder aangehaald. ‘JIJ“, … bent dus nog de enige die websites als deze onder de aandacht kan brengen van nieuwe lezers.

– Henk