En, … wanneer ga jij -EINDELIJK- in actie komen? Actie voeren !!


Actie voeren, waarom?

Als dat het is wat jij je nu afvraagt ben je hopeloos verloren, ga iets anders doen, iets leuks en succes met je verdere leven, bye, bye.

aanmelden via de Telegram app
gedachtenvoer 200

Mijn verhaal van actie voeren begon 20 jaar geleden, verschillende gezondheidsklachten hadden mij bewust gemaakt van de andere kant van het verhaal. Verkeerde samenstelling van de voeding en de totale ontoereikendheid om je lichaam afdoende te voeden. Ik ging er over schrijven op mijn website, artikelen lezen, boeken, lezingen bijwonen, video’s kijken al was dat indertijd nog heel beperkt.

Een website die ik zelf maakte, dus er kwam nogal wat werk om de hoek kijken. Met programma’s leren omgaan, het ontwerp (fotoshop) en de marketing. Hoe schrijf je artikelen en hoe kom je daarmee hoog in de zoekmachine’s Er waren er immers velen indertijd

Ik had al wat ervaring opgedaan met artikelen schrijven voor wat lokale kranten over motorsport, dus niet alles was nieuw voor me.

Omdat ik ook voedingssupplementen verkocht was het steeds spitsroede lopen wat ik wel en niet mocht schrijven. Ook toen deed de censuur reeds van zich spreken met de indertijd roemruchte Codex Alimentarius wetgeving met hoge boetes. Die supplementen verkoop dat is al weer lang geleden, het actie voeren is echter gebleven.

Waarom actie voeren.

Ik ontdekte al gauw de schaduwzijde van de wereld, 9/11 kwam als eerste, de vaccinatie agenda met de Mexicaanse griep, Chemtrails, HAARP, en de samenzweringen en valse vlag aanslagen bleven zich maar aandienen, de ene na de andere tot en met het heden, pedofilie, satanisme en de kinderbloed drinkende “adrenochrome” monsters

Ik had al snel in de gaten dat je in je eentje niks of weinig kan bereiken.
Je kan echter in je eentje wel mensen mobiliseren, …
… om tezamen de wereld een betere plaats te maken.


Ook actie voeren is vaak een vorm van marketing, die cursussen had ik er al velen gevolgd, gewoon via internet, inloggen via Skype in de VS. Die techniek was ook toen al volop in opkomst.

Je begon met wat artikelen en voor je het wist stonden er al 100 op je website. Een nieuwsbrief met op het hoogtepunt 5.000 lezers. Een podcast / radio programma en interviews met allerlei interessante mensen waarvan je nadien denkt, hoe is het mogelijk dat deze mensen allemaal bij mij langs wilden komen? Een locale omroep.

Op vele vragen heb ik inmiddels de antwoorden paraat, dat is wel een vereiste als je actie voert, weten waarover je praat en niet van de wijs laten brengen of onder laten sneeuwen.

Bedenken, wat zou ik zeggen als nu iemand de microfoon onder mijn neus zou stoppen met die en die vragen? Zo leer ik mijzelf ook Frans, hoe ga ik iets zeggen als ik nog niet een voldoende woordenschat heb, en hoe kan ik dat anders uitleggen. Creativiteit noemt men dat.

Actie voeren voor beginners is vragen stellen.
Voor je echter met iemand in contact komt kan je ook vragen uitlokken.

Al sinds meer als 15 jaar heb ik een handtekening die automatisch meegezonden wordt bij elke email die ik schrijf. (zoek auto handtekening email)

Door de jaren veranderde mijn handtekening wel honderd keer.

Zo ziet hij er nu uit, en ja deze week weer vroeg iemand mij: “Wat betekend dat onderaan the bericht?”

Soyez guidé par votre imagination et non par votre histoire
Laat je leiden door je verbeelding en niet door je verhaal

Met carnaval 2019 liep ik met een Franse pet en een geel hesje met de tekst; #StemZeWeg. Vragen krijg je volop en je hoeft nog niet eens pamfletten uit te delen.

2008 schreef ik een liedje; Here’s to your health. Opgenomen met de River Zydeco Band, wat nadien de tune werd van mijn radio programma / podcast. 2011 gevolgd door de huidige tune van de dotcom.radio podcast met Hope comes in the dark.

En dat was niet zomaar een beetje actie voeren maar drie maanden lang elke dag enkel radiozenders aanschrijven. Website bekijken, wie zou er mogelijk een aanspreekpunt zijn en die persoonlijk mailen. Muziek forums posten over de gehele wereld. Dat ging klaarblijkelijk niet onopgemerkt voorbij.

Bij een van de twee lokale radiozenders waar ik op prime time op zondagmiddag 12 uur een programma deed werd ik op staande voet dankzij mijn liedje op non actief gezet. En sindsdien ziet ook niemand meer mijn berichten op Twitter. Permanent geblokkeerd.

De boodschap is echter, een pamflet wordt een keer gelezen een liedje verliest nooit aan kracht en gaat een eigen leven leiden. Je weet nooit wie en wanneer je iemand ergens ter wereld motiveert?

Intussen tijd is het niet die ene die van alles doet, …
… maar velen tezamen die -iets- doen.

Maar die ene mevrouw in Frankrijk die bedacht om herkenbaar te zijn voor betogers dat ze allemaal dezelfde boodschap uitdroegen en met het idee kwam om een geel hesje aan te trekken.

Ik denk dat die mevrouw geschiedenis heeft geschreven met dat eenvoudige idee en reuze trots kan zijn op zichzelf, …

Op een gegeven moment wordt het een sport, een verslaving dat actie voeren.

Bovendien, het geeft een gevoel dat je niet hulpeloos aan de kant staat maar actief je steentje bijdraagt aan de revolutie, een revolutie die brood nodig is, als, … als je nog een menswaardig leven ambieert, … -NU- !!

  • Vandaag ga ik de achtste wek #lockdown in, al zeven weken nergens naar toe kunnen
  • Daarna de 1,5 meter economie, die ik pertinent ga weigeren.
  • Daarna de verplichte vaccinatie of een verdere #lockdown ?
  • Pertinent buiten gesloten van het leven?
  • —//—
  • … omdat, … omdat vele Zombies denken dat het wel meevalt?
  • … omdat, … omdat vele Zombies denken dat ik het gevaar ben?
  • … omdat, … omdat vele Zombies denken dat te moeten melden via de Corona App?

Is dat het perspectief van de wereld waarin “ik / jij” “leven” mag ?

Corona protest in Frankrijk
vandaag 04-05-2020

dotcom.radio
Elke week zondag dotcom.radio …. verbindt de aanknopingspunten

Nu je toch hier bent, …

… Wil ik een kleine gunst aan je vragen. Regering denktanks werken samen met Facebook, Google, YouTube, Twitter en anderen om onafhankelijk denken en kritiek op overheden en grote bedrijven te censureren, en het resultaat is catastrofaal voor de onafhankelijke media. In 2019 zijn de teugels weer dramatisch verder aangehaald. ‘JIJ“, … bent dus nog de enige die websites als deze onder de aandacht kan brengen van nieuwe lezers.

– Henk