Er Zal en Moet een recessie komen, een CRISIS, … dat is de boodschap in de media.

Save as PDF 

Al weken en weken staan de media bol van het nieuws dat alle economische seinen op rood staan. Alles wijst erop dat we afstevenen op een wereldwijde recessie, een doem scenario zelfs, ongekend, en het wachten is op … de consumenten die het vertrouwen verliezen, want dat is de enige factor waardoor de economie nog niet tot stilstand gekomen is.


verboden angst te voeren

Al weken verschijnen de grafieken in persberichten met overal een opzichtige rode dalende lijn, iedereen moet het weten, het gaat economisch niet meer voor de wind en nu het bedrijfsleven nog geen vlees op de botten heeft na 2008 kan het mogelijk de ernstigste crisis uit de moderne geschiedenis worden.

Vandaag [03-09] was ik daar ook weer eens getuige van op de Nederlandse radio. BNR kon niet achterblijven en aan Roelof Hemmen de eer om niemand minder dan Nout Wellink te ontvangen in zijn programma reeks “the Big Five”, hij was president van De Nederlandsche Bank tijdens de crisis van 2008. Hij was dé expert van dienst tijdens de vorige gecreëerde crisis, elke crisis heeft namelijk een doel, de rijkdom en de macht van de elite te vergroten.

En vandaag mocht een van onze nep-nieuws zenders BNR zich profileren om ons – de burgers – angst aan te praten. Dhr. Nout Welling was tegenwoordig ‘niet-uitvoerend lid van de raad van bestuur van de Chinese Bank ICBC’ en juist China was met de handelsoorlog van – TRUMP – een van de probleemgebieden samen met natuurlijk de Brexit, Hong Kong, Italië en Argentinië, dé landen waar de bom op barsten staat. Slechts een van hen en we hebben een crisis van ongekende vorm zo gauw de – consument – daar het gevaar van in gaat zien en stopt met consumeren. Mijnheer Wellink verwacht dan ook dat de bom gaat barsten binnen zes maanden tot maximaal een jaar, nogmaals, … de boodschap is:

De Consument speelt hierin een Cruciale rol.

BNR nieuwsradio zakt hiermee van Nep Nieuws naar totale bagger en riool journalistiek. En welk dier voelt zich zo thuis in een riool? De Rat !!

De boodschap is duidelijk, er zal en moet een recessie komen en elke consument moet het weten in de hoop, … DE HOOP, … dat dit dan ook gaat gebeuren.

De vraag is waarom?

Gelukkig volg ik ook nog wat alternatieve nieuwsbronnen die mij al langer meer duidelijkheid verschaffen, maar ook jij kan de feiten moeilijk over het hoofd zien.

In Amerika is er ineens een president opgestaan die te verstaan heeft gegeven het doel te hebben de wereldwijde Deep State te ontmantelen, het totale moeras droog te leggen zodat alle burgers ten overstaan van de gehele wereld kunnen zien wat een gespuis ons al die honderden jaren voor de gek hebben gehouden.

Mensen die hun hele eeuwenoude dynastie zien instorten.

Elke bobo, TV ster en een ieder die ergens ooit een rol van gezag uitoefende wordt ten tonele geroepen om de zombies met alle geweld in coma te houden.

Internet (YouTube) en de verplichte openbare TV uitzendingen tonen immers de steeds meer toenemende populariteit tijdens de presentaties in aanloop van de 2020 verkiezingen van de 45 ste Amerikaanse president, een president die steeds weer bewijst dat hij ook doet wat hij zegt!

Dat is ongekend, een president die zijn beloften nakomt en geen smoesjes verzint als het even niet lukt. Maar als je uitsluitend de traditionele media volgt dan weet je dat natuurlijk niet, daar is nep nieuws de hoofdmaaltijd net zoals bij BNR ‘nieuws’radio !!

De economie moet in een recessie komen dat is de ALLERLAATSTE troef die de democraten hebben om nog een kleine kans te hebben op een verkiezingsoverwinning want:

  • Elke Amerikaan weet nu dat Google vals heeft gespeeld in 2016 en 2018
  • Elke Amerikaan weet ook dat Facebook geen haar beter is
  • Elke Amerikaan weet nu ook dat er een verkiezing ID moet komen net als overal ter wereld
  • … en …
  • Elke Amerikaan weet als geen ander dat de media FAKE zijn.

Wat blijft er dan nog over, riool journalistiek en hopen dat de Fear Mongering, de angst zaaien propaganda techniek ook nu weer zijn werk doet en daarom worden de bekende technieken in de allerhoogste versnelling uitgestrooid via de oude media en een deel van de alternatieve media die dat ook oppikken omdat ze ook het gehele plaatje niet zien, of willen zien omdat ook zij vastgeroest zitten in oude denkpatronen en oogkleppen verslaggeving doen. Voor hen blijft het koffiedik kijken wat de klok slaat.

Ik ben eigenlijk niet zo bang om mijn aangezicht te schaden, het is nu immers erop of eronder. Kies je kop dan win ik, kies je munt dan verlies jij, denk daar maar eens over na.

  • Wat heb ik nog te verliezen als er iemand met een verplichte vaccinatie voor de deur staat?
  • Als ik weiger verlies ik
  • Als ik zwicht voor de macht verlies ik ook
  • Als ik bang ben voor de punten in mijn toekomstige Sociale paspoort dan verlies ik
  • Als ik mij als voorbeeld burger gedraag heb ik mijzelf verraden en verlies ik eveneens
  • Als ik bang ben voor terreur, dat mij iets aangedaan word dan verlies ik
  • Als ik mijn leven daarvoor aanpas dan verlies ik nog erger
  • Als de economie instort dan verlies ik
  • Als ik stop met leven dan heb ik al verloren

Als, …
Als, …

De laatste paar weken heb ik van mijn hart geen moordkuil gemaakt en dat werkt klaarblijkelijk. Mijn recente artikelen blijken te resoneren bij een toenemende groep mensen, ik hoop van ganser harte dat dit anderen ook moed geeft om hun stem te verheffen.

HET IS NU OF NOOIT

Om van deze wereld iets moois te maken.

Jij ben net zo belangrijk als ik om je steentje bij te dragen, later terugkijken met in gedachte; “Had ik maar”, dat is dan te laat. Dan heb je reeds verloren !!




Nu je toch hier bent …
… Wil ik een kleine gunst aan je vragen. Regering denktanks werken samen met Facebook, Google, YouTube, Twitter en anderen om onafhankelijk denken en kritiek op overheden en grote bedrijven te censureren, en het resultaat is catastrofaal voor de onafhankelijke media. In 2019 zijn de teugels weer dramatisch verder aangehaald. ‘JIJ“, … bent dus nog de enige die websites als deze onder de aandacht kan brengen van nieuwe lezers.

– Henk