Chemtrails: Amerikaanse meteoroloog bevestigt wereldwijd spuiten

“Scott Stevens is al jaren een meteoroloog voor verschillende tv-stations, hij heeft verschillende prijzen gewonnen voor zijn werk. Ongeveer tien jaar geleden, zag hij anomalieën in de lucht en begon zijn onderzoek naar chemtrails. Met methode en consistentie ontdekte hij dat ons klimaat volledig gedigitaliseerd is. Zijn carrière omvatte 20 jaar in Kansas, Nebraska, Oaklahoma en New York. Scott Stevens zette zijn onderzoek voort in de wetenschap dat hij niet langer voor de media kon werken. ” 

Bron artikel: Chemtrails: Un météorologue américain confirme les épandages mondiaux
Door: Scott Stevens

VRAAG 1: DIT IS DE EERSTE KEER VOOR VERITAS DAT EEN METEOROLOOG KOMT VERTELLEN OVER CHEMTRAILS. VERTEL ONS HOE JE DAARTOE BENT GEKOMEN, WIL JE?

Oh daar … het werd niet op een dag gekomen! Het is een evolutie over meerdere jaren. Ik kende de term chemtrail sinds 1998 en 5 jaar later begreep ik de beweegredenen van deze gebeurtenissen. In eerste instantie is het mijn interesse voor de nulpuntenergie en het geassimileerde onderzoek dat me op het goede spoor bracht. En door de website van Lt. Colonel Thomas Bearden te raadplegen, vond ik een artikel over klimaattechniek in de Sovjet-Unie. Er waren foto’s van vreemde wolken.

In 2000 kocht ik mijn eerste digitale camera en mijn “conversie” werd geleidelijk gedaan, maar er was echt een point of no return: het was de dag dat er voor mij een front was en één daarna.

Ik ging cloud-vissen, en keek naar satellietbeelden met hoge resolutie, een koude front in Montana – ik was in het oosten van Idaho – en ik zag extreem regelmatige structuren in dat koude front. Op dat moment was ik me bewust van de technologie die dit tocht kon creëren om de sterkte van een orkaan te vergroten, ik wist het en ik accepteerde dat dit wapen, dit programma, zijn plaats heeft als onderdeel van het mondiale klimaatsysteem, maar ik was niet bereid om te zien dat de afdruk van deze technologie niet alleen gericht was op belangrijke klimaatgebeurtenissen, maar ook op de dagelijkse gang van zaken in ons dagelijks leven. Dat zag ik op 6 juni 2000.

Wat me opviel in deze satellietbeelden van Montana was een vierkante wolk die uitgesneden was in een vallei in de buurt van de stad Billings. Ik zag eerst de schaduw van de wolk omdat we aan het eind van de dag was, zodat de schaduw terug naar het oosten werd geduwd … . Ik zag de schaduw, ik zag de vierkante wolk … en plotseling zag ik als ik let op de details. Op ongeveer 240 kilometer naar het westen, is er een leegte in dit koude front dat de exacte vorm van een vierkant heeft, het was precies dezelfde grootte als deze vierkante wolk!

Het was alsof hij daar was uitgeknipt en daar en hier ingevoegd … ik voelde mijn maag ronddraaien en ik voelde me ongeveer 30 minuten slecht, de tijd die ik niet begrijp … ik besefte op dit moment was het klimaat van onze planeet gedigitaliseerd. Ze zouden de HAARP-acties in stappen van het ene gebied naar het volgende en vervolgens het volgende kunnen regelen, enzovoort. Ik begreep niet wat de rol van chemtrails in dat alles is, maar het begrip zou later komen.

VRAAG 2: HOE KOMEN HONDERD METORISTEN DIE ELKE DAG DE HEMEL ZIEN EN GEEN VRAGEN STELLEN?

Toen ik het begreep, vroeg ik me af waarom het eerder niet was gebeurd, waarom ik de lucht niet had gezien met deze nieuwe look. Ik sprak met collega’s van 3 en 8, ik informeerde hen maar het was te veel. Ze konden de anomalieën zien, ze zeiden: “Ik heb de dingen niet eerder gezien …”, maar realiseerde niet de omvang van de algemene situatie. Ze begrijpen de aard van chemtrails niet, ik heb ze een aantal maanden bestudeerd voordat ik erover kon praten.

Ik moest ook wat apparatuur kopen omdat ik wist dat ik daar golven zag in de vorm van wolken, die niet vasthielden aan de dynamica van de vloeistoffen en die niet bleven bij het uiterlijk dat een vloeistof moest hebben, noch met het gedrag van gassen. Ik had 4 camera’s, 2 computers, time-lapse-software en tijd nodig om al deze films te bekijken en vervolgens te analyseren.

Aanvankelijk ging ik in deze studie op om te zien of er iets aan me ontsnapte in het gedrag van de wolken, vooral omdat ik mezelf niet graag voor gek wilde zetten bij de kijkers om me te verontschuldigen voor de verkeerde weersvoorspellingen, Ik kon ze niet vertellen waarom ze niet klopten.

VRAAG 3: HEBT U MEDEWERKERS OF ZELFS UW SUPERIEUREN AANGEWEZEN OM U TE VERTELLEN WAT U IN UW ONDERZOEK LEERT?

Ik ben nooit bang geweest om te spreken. Negen jaar op rij was ik de nummer 1 in het vak, ik had een status en een publiek op 3 tv-kanalen, maar om dit soort kennis te delen, moeten we ook een geschiedenis delen over de energie van het vacuüm, over het vermogen om te doen met tijdelijke verstoringen, de oorsprong van de energie die een impact kan hebben op de thermodynamica van orkanen of koude fronten … we hebben het over enorme hoeveelheden. Dit was allemaal te veel voor hen. Ik weet dat elke redactiekamer in het land en ook elke redactiekamer in Europa dit woord heeft laten circuleren: chemtrail, maar wat te doen?

Soms zal de weersdienst of de redacteur of de wetenschappelijke afdeling de moeite hebben genomen om de FAA [Federal Aviation Administration] en de militaire bases in het gebied te bellen, het antwoord is altijd hetzelfde: ” Het komt niet van ons … we weten het niet . Einde verhaal voor redacties. Hetzelfde geldt voor de EPA, [de Environmental Protection Agency]. Ik ken mensen daar en de werknemers hebben specifieke instructies: “Vraag niet naar chemtrails” .

VRAAG 4: MET DE HONDERD VLIEGTUIGEN DIE WE DAGELIJKS ZIEN, HOE WORDT HET GEMAAKT DAT HIJ NOG EEN PILOOT EROVER HEEFT GEHOORD? ZIJN DEZE VLIEGTUIGEN DRONES?

Dat is mijn mening, sommigen van hen omdat ik vliegtuigen zie die op zeer specifieke plaatsen chemtrails onderscheppen, en het is onmogelijk voor civiele vliegtuigen om een bepaalde plek van een sleep naar de dichtstbijzijnde seconde te onderscheppen. We hebben in de lucht een ballet uitstekend georkestreerd. Ik denk dat het drones zijn en we hebben ook een civiele vloot, dat is zeker. Ze kunnen deeltjes aan de atmosfeer toevoegen, maar voor chemtrails, die nog lang aan het ontbinden zijn en nog lang in de lucht blijven, denk ik dat het een heel andere vloot is. Sommige dagen kan het aantal van deze vliegtuigen die van burgerluchtvaartuigen tijdens de vlucht bereiken! Dit is een zeer groot aantal vliegtuigen en voor mij is de belangrijkste vraag: waar zijn de grondoperaties voor deze vloten? Ik ben er momenteel aan bezig … waar is het onderhoud van deze vliegtuigen?

VRAAG 5: EN WAAR KOMT HET GELD VANDAAN?

Voor het geld denk ik niet dat de vraag echt opkomt. Wanneer we het banksysteem hebben dat we hebben … begiftigd met een onzichtbaar banksysteem, is het geld bijna onbetekenend. Wanneer we biljoenen dollars hebben die verdwijnen en terugkeren over de hele wereld, alle nep, alle obscene sommen die uit de Fed komen en die Boeing, Lockheed, Honeywell en ook alle militaire industrieën voeden voor al die anderen gelijktijdige programma’s, geld is geen probleem.

VRAAG 6: HOE IS HET DAT ANDERE LANDEN – IK DENK IN MEXICO VOOR HET VOORBEELD DAT HET EEN SOEVEREIGN-LAND IS EN DIE NIET DE MANIER HEEFT OM DIT PROGRAMMA TE BETALEN – HOE IS HET DAT HET ZOVEEL CHEMTRAILS HEEFT IN ZIJN HEMEL?

Ik zie ze ook. De chemtrails gaan van Texas naar Mexico, het kan te wijten zijn aan wat de Open Skies-overeenkomsten zoals genoemd, het kan het officiële mechanisme zijn dat de Westerse mogendheden toestaat om over de luchtruimten van al deze soevereine landen te vliegen, volgens hun goede wil?

Wat me zorgen baart, is het uiterlijk van deze vluchten in Zuid-Amerika voor de laatste 5 jaar en ik denk dat Chili, Argentinië, Uruguay, Paraguay, Bolivia en Brazilië niet wil dat ze graag een overeenkomsten ondertekenen om chemtrails te hebben? Dus waarom hebben deze landen hun hoofd gebogen en dat geaccepteerd? Ik vraag me af … omdat we weten dat er gerichte energiewapens zijn … misschien, ik bedoel misschien … de aardbeving in Chili, die in Haïti … misschien waren deze grote aardbevingen ultimatums, hun methode van chantage voor deze landen om in te dienen? De materiële schade van deze aardbevingen is miljoenen dollars, hele steden om te herbouwen, om nog maar te zwijgen over de tweeduizend of meer doden.

Ik had niet verwacht dat je zo ver zou gaan … je noemde de gerichte energiewapens, heb je het boek van dr. Judy Wood gelezen?

Ze is briljant, absoluut.

VRAAG 7: IK WIL HET GESPREK OVER CHEMTRAILS AANGAAN, MAAR WAT ZEGT DE ORKAAN ERIN VAN SEPTEMBER 2001, CATEGORIE 3 TEN OOSTEN VAN NEW YORK … WAT KUN JE HIERBOVEN ZEGGEN ALS METEOROLOOG?

Ik werkte toen in het westen van de Verenigde Staten, dus Erin was geen bedreiging voor de mensen die mijn nieuwsbrieven volgden. Het was pas jaren later dat ik de associatie met 9/11 maakte en ik begreep dat Erin een energietank was.

Ik denk dat HAARP het belangrijkste hulpmiddel is, of beter gezegd de generalisatie van alle instrumenten die de atmosfeer kunnen manipuleren, of het nu gaat om scalaire golven, akoestische golven of etherische energie. Simpel gezegd, we gaan het gewoon allemaal noemen: HAARP. Ze hebben een gereedschapskist en bevatten niet alleen een hamer, een schroevendraaier en een koevoet … Ze hebben verschillende gereedschappen en elk zijn plaats heeft.

Voor chemtrails is de belangrijkste tool dat de architect, voor die tijd, een ontwerp of concept of ontwerp nodig heeft van hoe laat het zal zijn en wanneer je de diepgang hebt, begin je met schetsen met rechte lijnen. Dit zijn jouw routes. Dit zijn slechts rechte lijnen, waarbij de atmosfeer opzettelijk wordt ingericht.

Als ik in de westelijke staten ben, komt de jetstroom uit het noordwesten, ze kunnen in een enkele rij deze chemtrails van het westen naar het noordwesten samenstellen met een verschil van 20%. Ze zullen de atmosfeer beginnen te pulseren met golven die je in de wolken kunt zien, vooral in een blauwe lucht als er niets anders is dan het puin van de paden, zie je deze golven verschijnen en in plaats daarvan om een wind te hebben die beweegt met 1/20 … [onhoorbaar] …. op het kompas kunnen ze het 100 graden draaien in een meer directionele richting naar het oosten en dat verandert de vorm van de stroom en je hebt deze chemtrails nodig net zoals een geweer een doelwit of een een richtmechanisme om het gewenste doel te bereiken.

De chemtrails geven ze in het begin lange, rechte lijnen, waardoor ze hun wapens kunnen uitlijnen en zodra hun oplossing is toegepast (HAARP, scalair, elektromagnetisme …). Hoe meten ze hun effectiviteit? Nou, ja wacht, je begint een nieuwe lijn, een ander raster in de lucht en je observeert de vormen en de ontbinding, de gegevens gaan meteen in een basis van weermodellen, een oplossing wordt gegenereerd en als ze gelukkig zijn raken ze het niet meer aan.

Als ze niet tevreden zijn, zoeken ze naar wat ze moeten doen, dat wil zeggen, een ander raster starten, een oplossing toepassen of wachten en kijken. Het is daarom een constante monitoring, een ononderbroken verzameling van gegevens die dienen om basismodellen vast te stellen.

De nationale weerservice maakt gebruik van ballonnen, ongeveer 150 voor het land, ze sturen ze twee keer per dag en dat is het … maar deze jongens … hebben honderden apparaten die chemtrails genereren en tientallen anderen bekijken deze paden. We hebben een weerbericht overgehouden in de middeleeuwen en een militair-industriële dienst in de XXIIe eeuw. Dit is de omvang van de ongelijkheid.

VRAAG 8: WANNEER IK MET MENSEN SPREEK DOOR DE HEMEL TE LATEN ZIEN, BLIJF IK SKEPTISCH EN REAGEER IK ALTIJD OP “WAT KAN IK SERVEREN?”WAAROM MOET DIT ZIJN?»MEER SERIEUS INLICHTEN?

Neem voor dit soort voorbeelden de precieze plaats waar een spoor een ouder pad kruist en u zult zelf zien, evenals uw gesprekspartners, dat in 95% van de gevallen het pad dat net is gekruist nu anders is aan beide kanten van de oversteek. Dit kan gebeuren met de poeders die aan de ene kant omhoog en aan de andere kant naar links of aan de andere kant naar links verschrompeld zijn.

Het zijn deze gegevens: hoe deze poeders of sprays in de atmosfeer zwaaien, waardoor ze in realtime informatie krijgen. Deze vliegtuigen zijn precies waar ze zouden moeten zijn wanneer ze zich voordoen. Kijk goed naar de paden na de overtochten, je zult vaak een vliegtuig zien binnenkomen dat een pad zal afsnijden en de linkerkant van het afgesneden pad zal verdwenen zijn terwijl de rechterkant op zijn plaats zal blijven, een duidelijk en precies half spoor.

Je zult zien dat wat hen interesseert is hoe de strepen in de loop van de tijd veranderen, deze veranderingen onthullen wat er in de atmosfeer gebeurt, welke plaatsen meer vocht bevatten, die anderen meer kracht bevatten, meer orgon, energie. Daarom zijn chemtrails zo belangrijk voor hun werk, ze geven ze een nauwkeurigheid die elke meteoroloog zou doen huilen.

Ik begreep dat wat we boven ons hoofd waarnemen niet het klimaat is dat we die dag hebben. Gisteren heb ik chemtrails geobserveerd in formatie bij Florida in het noorden van de Bahama’s, en ik zag dat het het weer vandaag betrof in het noord-oosten voor de kust van de Massachussets. de storing beweegt zich nu langzaam naar Maine. Wat waren ze aan het doen over Florida? Ze bouwden wolken en creëerden een storm tweeduizend kilometer verder naar het noorden. 

Als ze boven je huis zijn, heeft het niets met je weer te maken, het is honderden kilometers ver weg, honderden!

Wat ze doen en je beïnvloeden (om alleen van het weer te spreken) doen ze het boven de Stille Oceaan! Californische stormen worden gegenereerd in Hawaï of over de Japanse kust. Als ze over Californië werken, is het om een Texas-storm te genereren en daarom hebben ze toegang tot het wereldwijde luchtruim nodig, omdat het een wereldwijd programma is. Ze moeten de atmosfeer absoluut overal in de gaten houden.

VRAAG 9: GOED. DE INLEIDENDE VRAAG: WAAROM? WAAROM IS AANGEKOMEN?

Ten eerste omdat ze dat kunnen. Niemand kwam hen vertellen: “Dat kan je niet.” Ik vraag me af wat hen in het begin het idee gaf, waar kwam de bedoeling vandaan? Ik denk het, maar ik denk dat het uit de jaren 50 komt. Ik denk dat deze programma’s in die jaren zijn ontworpen, terwijl het leger en zijn industrie begonnen in het geheim kennis en macht te verwerven, ze hadden te maken met de buitenaardse kwestie en naoorlogse technologie.

Als je denkt aan het idee om het klimaat te beheersen … stel je dan voor dat generaals in een kamer zijn. Ze zullen al het mogelijke doen om dit doel te bereiken. Eisenhower was niet verkeerd, hij waarschuwde ons.

Ik vraag me af of de oorsprong niet uit Duitsland zou komen, met Operatie Paperclip en al deze wetenschappers. Tijdens de oorlog in Vietnam, waar ze Agent Orange bespoten.

Ja. Ze hebben oorlogen nodig om hun tests uit te voeren, eindeloze oorlogen als technologie evolueert. Ze kunnen niet meer in Nevada testen! Ze hebben oorlogen nodig om hun wapenplatforms en nieuw speelgoed te testen. We hebben net een decennium van oorlogen voltooid!

De oudste foto van chemtrails in mijn bezit dateert uit de lente van 1957, genomen in de staat New York. Dus we hebben een geschiedenis van deze programma’s die nog meer verschanst zijn dan wat wordt geaccepteerd op het complotweb.

Na jarenlange observaties kan ik vandaag zeggen dat 90% van de paden die we zien geen condensatiesporen zijn, maar chemtrails. Wat er in de lucht gebeurt (voor het weer) gebeurt onder 9000 meter terwijl het commerciële verkeer zich boven de 11.000 meter afspeelt. De chemtrails zijn het meest opvallend van 5.500 meter tot 9.500 meter. Airliners zitten daar ver boven. 

De chemtrail-vliegtuigen overtreffen de commerciële vloot: deze ligt in de orde van 1 tot 10.

VRAAG 10: DAAROM?
WAT IS HET ECHTE PROGRAMMA?

Ja, met de betrokken commerciële vliegtuigen. Om over deze programma’s te praten omdat er waarschijnlijk meerdere zijn, moeten we praten over de verschillende lagen van energie in de atmosfeer.

Meteorologen werken met de principes van thermodynamica, namelijk warmte en vochtigheid. Verplaats de twee rond de planeet door de koude polen en de hete evenaar, vervoer constant die energie, deze hete en dit vocht van de evenaar naar de polen en polen naar de evenaar. Dit is het eerste aspect, het andere aspect van het weer is elektromagnetisme dat ons bliksem, stormen en bliksem geeft; wat ook betekent dat miljoenen tonnen water mijlenver en verticaal in de wolken zitten. Er is een elektrische suspensie als wolken in beweging zijn.

De wolken barsten niet, ze draaien, en draaien ze beginnen een elektrische stroom te creëren, dan neemt de statische toe en een storm zal het evacueren door de top van de atmosfeer te verbinden met de aardkorst; en verder dan dat is er nog een andere energie, een laag coating … het is de donkere materie die natuurkundigen dromen te begrijpen en te beheersen. Het is de energie van het nulpunt, de energie van de ether. Zij is degene die al dit werk doet.

De energie die ons klimaat regisseert komt eerst van het etherische vlak, vervolgens van het elektromagnetische vlak, vervolgens van de thermodynamica: drie sferen van coating. We moeten begrijpen hoe ze omgaan. Ik denk dat chemtrails erg belangrijk zijn voor het verplaatsen van energie door deze membranen om de drie verschillende energievelden van elkaar te scheiden.

VRAGEN 11: IK WEET DAT JE EEN FAN VAN TESLA’S WERK BENT … IS DAT NIET?

We kunnen niet voorkomen dat we erover praten! Deze man was twee eeuwen van tevoren en helaas kon hij ons niet laten evolueren zoals hij had gewild. We hadden vrije energie moeten hebben sinds 1910-1920, we zouden een wereld hebben die zo anders is!

VRAAG 12: OVER DE VLIEGTUIGEN, DIE WE NOOIT ZIEN OF NOG LATER ZIEN, WAAROM HEEFT NIEMAND ZE GEÏDENTIFICEERD OM EEN VAN HEN TE VOLGEN?

Het zou door radar worden gezien worden en snel worden vergezeld door twee F-18S, ik denk dat dat is wat er zou gebeuren. Ik denk dat er een plaats op de grond moet zijn voor deze vliegtuigen, maar ik denk ook dat deze Lockheed-Martin, deze grote zwarte driehoeken vliegdekschepen in de lucht zijn en alles wat tijdens de vlucht kan worden gedaan, hij Veel van deze vliegtuigen kunnen al dan niet moeten landen.

VRAAG 13: IS ER EEN MOGELIJKHEID DAT CHEMTRAILS IETS POSITIEF ZIJN ALS VOORBEELD VOOR HET VULLEN VAN GATEN IN DE OZONLAAG?

Het is mogelijk, maar als dat zo is, dan is de situatie echt catastrofaler dan gedacht wordt, zonder iets te zeggen en zo agressief. We zouden ook veel mutaties in dieren en planten hebben. Deze mogelijkheid verklaart echter niet de exacte geometrie van de chemtrails die we in de lucht zien.Het is meer een jacht op energetische anomalieën, dimensionale veranderingen die door de paden worden onthuld. Ze monitoren en zoeken naar anomalieën alsof ze microscopische dimensionale gebeurtenissen in de atmosfeer beheersen. En ik weet het niet, maar op een dag zullen we het moeten weten.

VRAAG 14: WAAROM DE BESTUURDERS DIT STIL HOUDEN?

Voor degenen die het weten, ze kunnen niet anders, ze hebben gezinnen, het leven van hun passagiers in hun handen. Mensen aan het roer van deze programma’s zijn niet bang om te crashen en leven te offeren om hun geheimen te bewaren, dit is geen probleem voor hen. Ik vraag me af hoeveel crashes in de jaren tachtig Delta en Skywest in het programma hebben gestopt. En sinds ze de financiën van de wereld beheren, hoeveel luchtvaartmaatschappijen gingen failliet of moesten ze fuseren en door anderen worden opgeslokt? 

Dit is nog een andere machtsconsolidatie, want als je zes bedrijven hebt, is het makkelijker om 6 “CEO’s” te besturen en niet 16 of 20. Dat verklaart waarom geheimen geheim blijven.

Het is zelfs mogelijk dat voor pubs die buiten worden gefilmd, een chemtrails-hemel wordt opgelegd! Voor onze kinderen is het een normale lucht. Ah! Ik geloof zelfs dat het systeem van ons luchtverkeer al bijna 50 jaar niet is verbeterd.